[rc samochody] Jaki model dla początkującego?

Witam.
Krótko - tak jak w temacie - początkujący modelarz - potrzebny model
potrafiący wiele wybaczyć i mający jakieś perspektywy rozwoju :-) Model ma
mieć napęd elektryczny, przeznaczony na RACZEJ płaskie nawierzchnie
(asfalt,nie mata,nie chcę "terenówki"), dobra dostępność części zamiennych no
i przystępna cena (może używany?) :-). Samochód mogę zmontować sam - nie musi
być gotowy. Podpowiedzcie proszę jakiego modelu szukać, jest kilka firm i
różne samochody.
Pozdrawiam
Kamil
Reply to
Kamil Siek
Użytkownik "Kamil Siek" ...
"obok tematu ale nie całkiem": proponuję odwiedziny na stronie:

Kaper

Kaper