Jaki ciąg - 8x4 / 7500 RMP ??

Witam, mam pytanko takie jak w temacie. Jaki ciąg może mieć silniczek przerobiony z CD-ROMu kręcący śmigłem GWS 8x4 7500 obrotów/min ?? Czy może to być ok 300 gram ??

Dziękuję i pozdrawiam Tomek

Reply to
...::: Vex :::...

powinno się zgadzać z dokłądnością +/-10%.

Pozdrawiam Skazoo

Reply to
Skazoo Bemowo RC

a tak z ciekawości spytam co to jest " [p] " na tej stronie

Conti

Reply to
Conti

tak sie domyślałem ale po niemiecku nie umiem ani słowa - to od jakiego słowa jest to skrót ??

Conti

Reply to
Conti

A wracając do mojego pierwotnego pytania :) rozumiem że silniczkiem przerobionym z CD-ROMu przy 8 ogniwach można bezproblemowo osiągnąć 300 gram ??

Pozdrawiam Vex

Reply to
...::: Vex :::...

Nie wiem jak po niemiecku gram ale wiem, że 1 N to 102 g siły a tu poprostu podpowiadają wartości.

Reply to
Gadget

Może, ktoś z Was mógłby podać formułę na ciąg bo to ciekawe. Nie chce mi się wyznaczać tego z tej strony bo to żmudne. Zauważyłem tylko pewne związki , że np. siła ciągu rośnie z kwadratem prędkości itp. Do czego ma się ta prędkość w okienku na dole?

Reply to
Gadget

Już rozszyfrowałem co to za prędkość! A z formułą to chyba nie będzie tak prosto bo to chyba (napewno) zależy od śmigła! Hmmm nie pomyślałem.....

Reply to
Gadget

dołączam sie do pytania ponieważ chciałbym uzyskać wyniki dla mniejszych śmigieł aniżeli są tam do wyboru

Conti

Reply to
Conti