jaki samochód rc kupić??

interesuję się modelarstwem i postanowiłem wreszcie zainwestować pewną kwotę w kupno fajnego samochodu zdalnie sterowanego. czy wiecie, gdzie można nabyć taki no i od jakiej kwoty będzie to już taka fajna zabawa (tylko tak na miarę studenta ;o)?

pozdrawiam chagall

Reply to
Chagall

Użytkownik "Chagall" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:ch53jm$b8g$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

W Hipermarketach np. AUCHAN są mikrosizers po 39 zł - zabawa przednia o ile w ogóle będzie jechał

buwi777

ps. ręce opadają

Reply to
buwi777

Raczej myœlałem o samochodzie o cenie cztero, a nie dwucyfrowej :) Pozdrowienia Chagall

Reply to
Chagall

Użytkownik "Chagall" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:ch53jm$b8g$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

o Allegro słyszałeś ???? o kilku sklepach modelarskich w których można kupić poprzez internet ??? są google

trochę własnej inicjatywy, a za 9999 ( czterocyfrowa) zł to na pewno coś kupisz

a ja dalej podtrzymuje, że mikrosizers dają FAJNĄ zabawę

buwi777

Reply to
buwi777

Jak chcesz uzyskać rozsądną odpowiedź to trzeba się troszkę wysilić i zadać odpowiednie pytanie ! Najpierw sprecyzuj co to ma być za samochód ? (szosowy, terenowy, ciężarówka inne...) Żeby to określić to zastanów się jakie masz możliwości terenowe w swojej okolicy bo na co Ci szosówka jak za oknem same pola . Następnie rozejrzyj się troszkę po różnych Forach i archiwach, poczytaj co piszą ciekawego . Koniecznie musisz podać kwotę którą dysponujesz bo rozpiętość cen jest ogromna . Ceny zaczynają się od powiedzmy 400 zł. za goły model z plastiku, a górnej granicy nie ma !

Reply to
Marecki

baterie i ladowarka.

Reply to
KubaClod

Użytkownik Chagall napisał:

studenci nie maja tyle kasy ;)

Reply to
AlexY

Użytkownik "Marecki" <mareckiUSUN snipped-for-privacy@icpnet.pl napisał w wiadomoœci news:ch5k3m$ee1$ snipped-for-privacy@opal.icpnet.pl...

Masz rację. Interesuje mnie samochód off-road. Rozglšdałem się już trochę, ale szczerze mówišc, ciężko jest mi znaleŸć sklep bšdŸ handlarza, który oferowałby kilka modeli. Wszyscy proponujš jeden lub góra dwa samochody i tym trzeba się zadowolić. Myœlałem sobie o takim samochodzie Evander BX Pro RTR Nitro firmy Duratrax. Co myœlicie?

Pozdrawiam!! Chagall

Reply to
Chagall

Użytkownik "Chagall" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:ch6ag7$h37$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Co do samochodów RC to mysle ze najbogatszą oferte ma HPI. Podobno bedzie niedlugo dystrybutor w Polsce i bedzie mial towar na miejscu - zobaczymy jak cenowo to bedzie. Odwiedz sobie

moze cos wybierzesz:)))

Pozdrawiam =LUCKIER=

Reply to
=LUCKIER=

Lepiej wersje elektryczna i jesli Cie stac, to z silnikiem i regolatorem bezszczotkowym.

Reply to
KubaClod

Podobno bedzie niedlugo dystrybutor w Polsce i bedzie mial towar na miejscu - zobaczymy jak cenowo to bedzie. Odwiedz sobie

moze cos wybierzesz:)))

Hehe, niezły wybór - to fakt! A co do tego dystrybutora, to naszukałem się firm, które sprzedajš coœ takiego w Polsce, no i znalazłem kilka z fajnš ofertš, np. Wimarex -

, czy Riku
. Ale słyszałem, że to bardziej firmy "samolotowe". Kilkanaœcie lat temu nie było prawie nic w sklepach, ale przynajmniej nie było problemu z wyborem ;) Chociaż chyba bym się nie zamienił na tamte czasy ;)

Pozdrawiam. Chagall

Reply to
Chagall

Odwierz

czy jakoś tak a także
poszukaj wejdz:
tam masz dział linki popatrz a ogólnie to jest moja strona o modelarstwie samochodowym spytaj na forum o samochód napewno ktoś z chęcią odpowie, bo to forum jest raczej "samolotowe" mało tu samochodziarzy

Z modelarskim pozdrowieniem Mariusz Koziorowicz Główny Administrator RC-RACING

Mariusz Koziorowicz

Witam teraz maja inna domene

Pozdrawiam Jerzy Dabrowski

Reply to
Jury

To zalezy od kilku rzeczy, wiec zadam Tobie kilka pytan.

  1. Podaj zakres wiekowy.
  2. Jakie dotychczas byly zainteresowania modelarskie i sportowe oraz techniczne?
  3. Czy masz mozliwosc jazdy na torze asfaltowym (tor tz. plaski - samochody turystyczne i wyscigowe), czy na ziemnym (tor tz. terenowy - bagusy)?
  4. Czy w przyszlosci zamierzasz stertowac sportowo - wyczynowo? Podaj jeszcze miejsowosc, to moze cos doradze, czyli podam gdzie znajduje sie najblizszy klub modelarski. I tak na koniec najtanszy model elektryczny w klasie top-stoc z aparatura
4x4 kosztuje nowy okolo 1300 zl, po koniecznym stuningowaniu (osiaga wowczas szybkosc do 50 km/h i mozna z powodzeniem startowac w zawodach) okolo 1800. Uzywany wraz z aparatura i tuningiem mozna kupic do 800 zl i taki radze na poczatek. Moj syn jezdzil na podwoziu Xraj T1 Raycer w klasie 4WD mam go tanio obecnie do sprzedania, bo mimo, ze w klasie mlodzikow byl trzeci w Halowych Mistrzostwach Polski 2004 to rezygnuje w dalszych startach. Jest to model z "gornej" polki i za niego (jest po jednym sezonie) oraz serwis do niego nalezalo by podstwic malolitrazowy klasy samochód osobowy co najwyzej 5-7 letni. Wiec na poczatek takiego nie proponuje. Pozdrawiam Leszek
Reply to
Leszek