serwo standard a aparatura no name

Witam Syn miał samochód zdalnie sterowany z aparaturą no name (taki za 30 zł) sterownaie przód-tył lewo-prawo, mam pomysł by wykorzystać te sterownie do innych celów, zakupiłem do tego serwo standard i mam rebusa: tu do sterownia silnika są 2 przewody a w serwie 3. Na jakiej zasadzie chodzi serwo? Na jakie napiecie? Myślałem ze to jest silnik prądu stałego z przekładniami, a widzę ze po podłączeniu napiecia miedzy brązowy i pomarańczowy serwo drga i nic więcej się nie dzieje. O co tu chodzi panowie elektronicy-modelarze?

Reply to
arsenel

już znalazłem wszytsko w necie, po prostu musze odciać płytkę i zostawić sam silnik :(

Reply to
arsenel