pro Standard SERWO ES-30

...swego czasu "margaryna była towarem zastępczym masła", a tutaj skoro sam sprzedwaca przyznaje się, że to towar zastępczy to resztę można sobie dopowiedzieć...

Pozdrawiam Zdzislaw

----- Original Message ----- From: "cyfrac40" snipped-for-privacy@interia.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Monday, February 20, 2006 9:27 PM Subject: pro Standard SERWO ES-30

.html

Reply to
Tramp

Od jakiegos juz czasu uzywam (z powodzeniem) najmniejszych serv conradowskich. Procz tego,ze sa nieco wolniejsze np od hs55, wieksze w jednym z wymiarow [nieco szersze] i procz drobnych luzow...sa to praktycznie takie same serva jak hs55 z ta roznica, ze mozna miec kilka takich serv w cenie jednego hitec'owskiego. Oczywiscie to sa tylko i wylacznie moje prywatne [byc moze malo obiektywne] spostrzezenia. Mimo kilku wad jakie wymienilem powyzej lata sie na nich bardzo dobrze, a wady tego typu, ze sa nieco wolniejsze i maja drobne luzy na orczyku w zaden sposob nie przeszkadzaja mi w lataniu [sa niezauwazalne w locie]. reasumujac... : osobiscie polecam-bardzo dobra [szczegolnie cenowo] alternatywa. pozdro bronek

Reply to
bronek