Pytanie o otwory

Witam,
jak wykonac okolo 70 otworów w arkuszu blachy 12000x2500x14,5 o srednicy 55.
Metoda powinna byc szybka i stosunkowo tania.
Bez ciecia plazma.
Pozdrawiam.
Reply to
Anna & Andrew
Loading thread data ...
a jaka¶ tolerancja ??
Reply to
Kretus
Anna & Andrew snipped-for-privacy@wp.com napisał(a):
Narzędzie do robienia takich otworów to wiertło. Maszyna do robienia to wiertarka. Można również wywiercić na frezarce. Takie maszyny maja posuwy w związku z tym praca jest lekka, ogranicza sie do ustawienia wiertła i najczęściej przesunięciu jakiejś dzwigni chociaż przycisk do wduszenia też może być. A jakby to miały być nie otwory tylko dziury to wypalic palnikiem acetylenowym do cięcia. Można również wypalić palnikiem na propan butan ( ale takim do cięcia). Tomek
Reply to
Tomek
niez³a "blaszka" hehe.. 1,5cm to prawie b³ona ;-)
Reply to
Łagoda
Blaszka, blaszka, na fakturze za material 70mm gruby tez mam blacha :-)
Jedyne co mi przychodzi do glowy to _odstrzal_ ;-) Ma byc tanio, szybko, i bez ciacia plazma i do tego wymiary arkusza...jedynie patryca z dolu, z gory _wstazka_ i zatkac uszy! ;-)
__ Pzd, Irek.N.
Reply to
Ireneusz Niemczyk
No tak... A jest jaka¶ definicja co to blacha?
Reply to
Łagoda
U¿ytkownik "£agoda" snipped-for-privacy@list.niespamowac.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl...
Po angielsku do 3mm jest sheet a powy¿ej plate. A po naszemu to wszystko s± blachy. Cienkie i grube.
Konrad
Reply to
KA
U¿ytkownik Anna & Andrew snipped-for-privacy@wp.com w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³:cteejq$2svk$ snipped-for-privacy@news2.ipartners.pl...
Proponuje poszukac w firmach zajmuj±cych siê monta¿em konstukcji stalowych maszty, mosty itp.) przenosnej wiertarki z podstaw± elektromagnetyczn± i prowadnicami. Wiert³o 55 ?? - mo¿e pociagnie, bo moc ma taka wiertarka do¶æ spor±. Najlepiej wierciæ na raty - stopniowo zwiêkszaj±c ¶rednicê wiercenia. Robi³em tak swego czasu z dobrym skutkiem. Nie zapominac o ch³odzeniu. Pozdrawiam Dziadek
Reply to
Dziadek
Dziadek snipped-for-privacy@poczta.gazeta.pl> napisał(a): (...)
Lepiej użyć wierteł koronkowych:
formatting link
frezów:
formatting link

Pozdrawiam WM
Reply to
Wlodzimierz
Dzieki za podpowiedzi moge zdradzic rabka tajemnicy chodzi o wykonanie takiej uslugii w 1690 arkuszach blachy.
Reply to
Anna & Andrew

PolyTech Forum website is not affiliated with any of the manufacturers or service providers discussed here. All logos and trade names are the property of their respective owners.