Pytanie o otwory

Anna & Andrew snipped-for-privacy@wp.com napisał(a):

Narzędzie do robienia takich otworów to wiertło. Maszyna do robienia to wiertarka. Można również wywiercić na frezarce. Takie maszyny maja posuwy w związku z tym praca jest lekka, ogranicza sie do ustawienia wiertła i najczęściej przesunięciu jakiejś dzwigni chociaż przycisk do wduszenia też może być. A jakby to miały być nie otwory tylko dziury to wypalic palnikiem acetylenowym do cięcia. Można również wypalić palnikiem na propan butan ( ale takim do cięcia). Tomek

Reply to
Tomek

nie no brawo brawo hehe

Reply to
siny

Blaszka, blaszka, na fakturze za material 70mm gruby tez mam blacha :-)

Jedyne co mi przychodzi do glowy to _odstrzal_ ;-) Ma byc tanio, szybko, i bez ciacia plazma i do tego wymiary arkusza...jedynie patryca z dolu, z gory _wstazka_ i zatkac uszy! ;-)

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Dziadek snipped-for-privacy@poczta.gazeta.pl> napisał(a): (...)