Pytanie o ładowarke.

Witam, postanowiłem kupic sobie ładowarke 12V jakby miala tez mozliwosc
podlaczania pod 220V to super ale nie koniecznie.
Powinna ładować NIxx oraz Lixx, automatycznie konczyc ladowanie, miec
opcje wyboru pradu ladowania, dobrze by bylo gdyby miala tez opcje
rozladowania. Jej cena nie powinna byc wieksza niz 250 zl. Większość moich
parametrów (oprócz opcji rozładowania) spełnia ładowarka Jeti CHAR 20, co o
niej sadzicie? Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w jej użytkowaniu? A może
jakaś inna? Wiem, ze Pulsar i jemu podobne byłyby najlepsze, ale sa poza
moim zasięgiem.
Pozdrawiam, Piotr Kowalski
Reply to
Piotr Kowalski