Namiary na metalowe śruby napędowe do eco i mono?

Witam serdecznie!

Piszę z Krakowa. Wraz z synem troszkę "pływamy" eco-mono ale amatorsko bez występów na zawodach. Od tygodnia szukam namiaru na Pana z którym już meilowałem i kupowałem u Niego śruby napędowe do naszych łodzi. Były metalowe chyba mosiądz albo brąz M4 gwint i średnica fi 29 i 31 mm. Cena ok. 20.- za szt. Wcześniej dostałem plik w Wordzie z zestawieniem wymiarów, skoków i cen. Przyszły elegancko zapakowane i jestem z nich bardzo zdowolony. Teraz chciałem znowu zamówić dla siebie i znajomych z południa ale Problem w tym że zgubiłem namiary mejlowe i teraz próbuję je odnaleźć pisząc do ludzi z "branży". Prawdopodobny mógł być meil: snipped-for-privacy@rc-modelteam.com ale tego mi non stop wyrzuca. Z góry dzięki za wszelką pomoc! Pozdr z Krakowa Grzegorz Mleczko

Reply to
milk