Pytanie do zaawansowanych :) i nie tylko

Witam wszystkich.
My¶lê o imporcie modeli samolotów, samolotów prostych i zaawansowanych
(silnik spalinowy).
Prosze Was o przys³ugê - a je¿eli dojdzie to do skutku, dostaniecie dobre
ceny:)
Czy:
1. skupiæ sie na samych modelach z balsy
2. na samolotach, sterowanie przez silniczki
3. rc - tzn. sprzêt
4 inne propozycje
bêde wdziêczny za informacjê.
pozdrawiam
Kampa-tech
Reply to
KAMPA-tech
Im wiêkszy asortyment tym wiêkszy obrót i wiêkszy zysk :-)
Mirek

U¿ytkownik "KAMPA-tech" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:dlhe4i$rdg$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Reply to
Mirek
U¿ytkownik "Mirek" snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:dlhfrh$gvv$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
O! I wydaje mi siê, ¿e to jest b³êdne my¶lenie du¿ej czê¶ci firm handlowych.
Czasem lepiej skupiæ siê na mniejszej liczbie asortymentu - zadbaæ o dobre ceny i jako¶æ, a obrót sam siê zrobi wiêkszy, ni¿ handlujesz szwarcem, myd³em i powid³em. Popatrz na Wimarex.
Jestem zdania, ¿e swój cenny czas nale¿y po¶wiêcaæ na szukanie coraz lepszych warunków zakupu kilku asortymentów, ni¿ poszerzanie listy.
Ale to tylko moja teoria.
Reply to
Lukasz
U¿ytkownik "Mirek" < napisa³ w wiadomoœci ...
WartoϾ porady w tej dziedzinie zwykle jest wprost proporcjonalna do ceny jej uzyskania.... :-))))
kojot - ubawiony
Reply to
kojot
witam,
I w³a¶nie o takie przemyslenia i chodzi.
Trudno jest zdecydowaæ czy sprzedawaæ modele rc, czy modele z balsy, czy modele sterowane silnikami. z jednej strony wydaje siê, ¿e im wiêszy wybór tym lepiej, ale mo¿e specjalizowaæ siê tylko w modach z Balsy?? Mówiê Wam, problem jest to dla mnie du¿y... Dzisiaj spotykam siê z firm± istniej±c± na rynku zainteresowan± importem pod zamówienie. Zobaczê co bêd± chcieli i mo¿e na podstawie tego wywnioskujê co siê najlepiej sprzedaje...
Tak czy siak, ca³y czas czekam na Wasze propozycje.
pozdrawiam
Kampa-tech
Reply to
KAMPA-tech
U¿ytkownik "KAMPA-tech" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:dlhhi7$cq7$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Witam
Modele RC te¿ s± robione z balsy i sterowane silnikami :P, IMHO na Twoim miejscu postara³ bym siê aby ka¿dy móg³ znale¼æ co¶ dla siebie w tym sklepie : modele do nauki latania (szybowce, samoloty), akrobaty, elektryki, depronowce itp, jako¶æ towaru te¿ siê liczy.
Pozdrawiam z Góry ¯ar
Reply to
Damianos
KAMPA-tech napisał(a):
cześć
życzę powodzenia. Szczerze! :)
Proponuję "tartaki" (czyli zestawy typu: karton desek) oraz akcesoria. Tego tu najmniej.
Za wielką wodą jest tego cała masa więc jest w czym wybierać.
modelami "sterowanymi przez silniczki" nie zawracałbym sobie głowy. To jednorazówki, które później nie nadają się nawet na części. Poza tym jest tego śmiecia pełno na allegro.
pozdrówka
mRqS -=RC Latające=-
mRqS
KAMPA-tech snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał(a):
Witam w pkt.1 - popieram przedmówców. Rzeczywiscie e-sklepy w stanach oferuja tego mnóstwo (ergo jest popyt) u nas dotychczs to margines podaży, a szkoda.
w pkt. 2 - osobiscie nienawidzę, ale jako, że systematycznie przeglądam strony producetów to nawet ostatnio ci renomowani jak Graupner, Jamara, Multiplex, czy Robbe dołączają takie zestawy do swojej oferty. Problem w tym, że jak rozwalisz taki model, czy po prostu ci się znudzi, a jestes fanem tego typu zabawek, to kupując następny płacisz znowu za radio. Możliwe, że atrakcyjna była by tego rodzaju oferta, polegająca na sprzedaniu samolotu z aparaurą, przy równoczesnym oferowaniu kolejnych modeli już bez aparatury.
Generalnie co do sprzetu typu radio, czy silniki to moim zdaniem duzo do porawienia jest w zakresie serwisu i dostepnosci częsci zamiennych np. do silników. Obserwuję wiele forów i posty typu "kto ma wał, tłok, przełącznik" itp.
Pozdrowienia
Reply to
Paweł Pracki
Zalezy ile masz kasy, jak duzo otworz Polski (Europejski) 'Tower Hobbies" to cie beda po pietach calowac
Reply to
TP
... w szczegolnosci jak sie dogadasz tak zeby miec w takich samych cenach co u nich na miejscu, bez dodatkowych narzutow i kosztow transportu. P.S. strona...

TP
witam,
Mam ju¿ bardzo dobr± ofertê na modele z balsy, modele sterowane silniczkiem. Szukam teraz czê¶ci do samolotów.
Kasy du¿o w ten interes nie w³o¿ê - dzia³am na rynku PDA a to wymaga sporej gotówki w obrocie. Na pocz±tek max 100 modeli ( po 10 ró¿nych samolotów) - zobaczymy jak siê sprzedadz±i bedziemy my¶leæ dalej. Wchodze w to tylko dlatego, ¿e mam w Chinach przedstawiciela - osobê, która mo¿e sprawdziæ kontakty i wyszukaæ lepsze oferty. Mam nadziejê, ¿e uda mi siê stworzyæ skuteczn± konkurencjê dla naszych - z tego co widzê, bardzo drogich sklepów.
pozdrawiam
Kampa-tech

U¿ytkownik "TP" snipped-for-privacy@eranet.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:dlksem$1phg$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...
Reply to
KAMPA-tech
KAMPA-tech napisał(a):
co jak co, ale modeli z Chin to bym nie brał. Widziałem, miałem (inni też). Dziękuję - więcej nie chcę.
mRqS -=RC Latające=-
mRqS
O to chodzi, o to chodzi. Miałeś te wyroby w ręku ? Na twoim miejscu najpierw zamówiłbym próbki. No chyba, że masz już zdecydowanego odbiorcę (ale na 100% - inaczej zostaniesz z ręką w nocniku). Pozdrawiam Andrzej
Reply to
tili1
A ciekawi mnie gdzie produkuja rozni producenci swoje zestawy ? Moze tez w Chinach, tylko pod lepszym andzorem jakosci ? Tak tylko pytam, bo mnie to zastanawia :-)
Pozdrawiam Jasiek
Reply to
yahu
witam... Mamy przedstawiciela w Chinach - do tej pory odwiedzi³ dwie fabryki, jako¶æ jest ok, w szczególno¶ci je¿eli chodzi o modele z balsy, reszta to takie samo badziewie jak na allegro znajdziecie, ale patrz±c ze strony hurtowni, tego sprzedaje siê multum. znajomy sprzeda³ ponad 300 modeli w 2 miesi±ce - w³a¶nie takich modeli po 100 140z³ a 10 modeli dro¿szych. Nie martw siê - mam do¶wiadczenie w imporcie, ale dziêki za troskê.
pozdrawiam
Kampa-tech
U¿ytkownik snipped-for-privacy@op.pl napisa³ w wiadomo¶ci >> co jak co, ale modeli z Chin to bym nie bra³.
Reply to