Obliczanie ramy kontenera i nie tylko.

Witam
Mam pytanie: jak policzyć ramę kontenera w której jest zamocowany
zbiornik do przewozu materiałów sypkich? Jak policzyć przekroje
profili łączących naroża, profili łączących szkielet ze zbiornikiem?
Jak w ogóle połączyć aluminiowy zbiornik ze konstrukcją ze stali
czarnej? Z tego co wiem nie ma naroży zaczepowych aluminiowych, a
zastosowanie połączenia skręcanego profilu aluminiowego i czarnego
dospawanego do naroża chyba nie jest najlepszym pomysłem.
A jak w MESie symulować takie połączenie, żeby sprawdzić czy
przenoszone są wszystkie obciążenia dynamiczne. Trzeba by wydawać tam
śruby.
Jak w ogóle się liczy kontenery? Czy na tych samych zasadach co
cysterny (wg przepisów ADR: obciążenie 2G do przody, w tył , do góry
itd.)?
Może ktoś zna jakieś linki do stron gdzie można znaleźć coś o budowie
kontenerów cystern (silosów, gazowych, do przewozu cieczy
niebezpiecznych). Przeszukiwałem trochę sieć i znalazłem raptem dwa
zdjęcia kontenera silosa. Albo są silosy cysterny albo silosy na zboża
itp.
A w ogóle to poszukuję stron dotyczących różnego rodzaju zabudów,
naczep niskopodwoziowych, żurawi, wywrotek, gdzie można znaleźć coś o
przepisach dotyczących ich projektowania, obliczeń itp.
Proszę o jakieś informacje
Robert
Reply to
RoBert
Wszystko pięknie ładnie tylko macie złe założenia obywatelu. Raczej trzeba by poprosić sąsiądkę. No chyba że coś przegapiłem z nowinek technicznych... ;-)
Reply to
Sqeeb