Kto w Płocku oblata mi model szybowca RC

Zwracam się z uprzejma prośbą o pomoc w oblataniu modelu szybowca ( rozpiętość 1,70 m, ster wys. i kierunek).

Proszę o pomoc i Pozdrawiam.

Reply to
Parasolo

Jeśli nie zgłosi się nikt bezpośrednio, to możesz spróbować zapytać na płockim lotnisku o kontakt do Krzysztofa Waleckiego. On parę lat temu oblatywał mój pierwszy szybowiec na lotnisku w Płocku. Radek

Reply to
Radek Pilski

[...]

Witam

Ja jestem mało doswiadczonym operatorem aparatury, ale jak nie znajdziesz nikogo na miejscu mogę polecić kilku doświadczonych modelarzy z Kutna. Lotnisko modelarskie mamy na miejscu.

Pozdrawiam Paweł

P.S. W Gostyninie też kogoś znam, ale nie wiem jakie owi goście mają podejście do szybownictwa rc - ogólnie latamy modelami silnikowymi.

Pozdrawiam Paweł J. (Kutno)

Reply to
Pawel

teraz do kolegi z Plocka,jak masz ochote i czas to zapraszamy do Gostynina,jest hol z guma do wystrzelenia i sa opretorzy aparatury.W jakas pogodna sobote lub niedziele,moze byc mrozna mozemy polatac.Byle nie w taka pogode jak dzis.Pozdrawiam Ciebie i kolege Pawla z Kutna.Robert Witam

Reply to
lemonka2

Dziękuje wszystkim za szybką pomoc. Pozdrawiam Krzysiek

Reply to
Parasolo