(RC) JAKA ŁADOWARKA???

Witam.
Nie wiem o jaką ładowarkę "zwrócić się z prośbą do Mikołaja". Potrzebuję
ładowarki możliwie wszechstronnej, do każdego rodzaju pakietów. Tak naprawdę
to nawet jeszcze nie wiem jakich akumulatorów będę używał, gdyż jestem w tej
kwestii zupełnie "zielony". Na rynku jest mnóstwo produktów o różnych
parametrach. DORADZCIE proszę - nie chciałbym dostać "bubla". Albo maszyny
za "grube" pieniądze, która tak naprawdę jest przerostem formy nad treścią.
Za okazaną mi pomoc DZIĘKUJĘ.
Pozdrawiam,
<<<peTer>>>
Reply to
peTer
Jeżeli chcesz kupić raz a dobrze to musisz wydać ok 500-650,- zł np: Supernowa Ripmax , Pulsar.

Ol-Pen Model
Witam: polecam
ładowarka do wszystkich rodzajów akusów, prosta w obsłudze i ma dużo możliwości sam takiej używam :-)
pzdr leszek
Użytkownik "<<<peTer>>>" snipped-for-privacy@forfun.com.pl> napisał w wiadomości news:br7itv$rnt$ snipped-for-privacy@korweta.task.gda.pl...
Reply to
Leszek Balcerek
Czesc Tez mam TRITON'a. Ma wszystkie funkcje, ktorych potrzebuje. Pzdr Krzysiek
Reply to
koleszcz
Co sądzicie o ładowarce PULSAR Pana Sławomira Krymskiego? Co do TRITON'a to nawet nie wiem gdzie takiego można kupić.
Sprowadzanie z US odpada.
Ostatnio kupowałem program komputerowy przez inet
- właśnie z US i 3 miesiące woziłem się z Urzędem Celnym.
Mówię wam NIGHTMARE. Nie życzę nikomu takich przejść.
Jeżeli możesz coś kupić w kraju, kup to.
Nie zamawiaj niczego co jest objęte cłem i podatkiem. W ogólnym rozrachunku sprowadzenie będzie więcej kosztowało.
Pomóżcie bo święta się zbliżają, a ja zostane bez prezentu :)
pozdrawiam,
<<<peTer>>>
Reply to
peTer
Użytkownik "<<<peTer>>>" snipped-for-privacy@forfun.com.pl> napisał w wiadomości news:brasab$e9k$ snipped-for-privacy@korweta.task.gda.pl...
Pulsar jest jedną z najlepiej omówionych na grupie ładowarek !!! Wejdź na adres :
pulsar zaznacz: pl.rec.modelarstwo a otrzymasz całkiem sporą lekturę na jej temat .(wszystkie za i przeciw) Na mojej skromnej stronie znajdziesz troszkę szczegółów technicznych o Pulsarze i innych ładowarkach .
Reply to
Marecki
A ja napisze wprost - to fantastyczny sprzet - kupuj smialo.
PS. Oczywiscie z opiniami z grupy warto sie zapoznac.
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
Też jestem użytkownikiem Pulsara i również zadowolonym :) Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
- rowniez uzytkuje Pulsara. Co jest wart, okazalo sie przy regeneracji starego pakietu od nadajnika Graupnera. Ocenilem go, ze jest do kitu (nie trzymal pojemnosci). Podlaczylem pakiet do Pulsara i uruchomilem pelny program "Regeneracja" (akku Cd-Ni dalem wiec 1,5C). Mam akku jak nowe. O pelnej pojemnosci 3000 mA. Pulsar i jego tworca powinni dostac Nobla. To urzadzenie - cud Pozdrawiam serdecznie, Ryszard Jankowiak -------Original Message------- From: snipped-for-privacy@newsgate.pl Date: 12 grudzień 2003 11:01:24 To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Subject: Re: (RC) JAKA ŁADOWARKA??? Też jestem użytkownikiem Pulsara i również zadowolonym :) Pozdrawiam, Robert .
Reply to
Ryszard Jankowiak