Kurs badań nieniszczących-jaką jednostkę polecacie ?

Witam,
Jestem zainteresowany odbyciem następujących kursów:
1.Badania wizualne (I i II Stopien - VT1 + VT2),
2.Badania penetracyjne (I i II Stopien - PT1 + PT2),
3.Badania magnetyczno-proszkowe (I i II Stopien - MT1 + MT2).
Ze względu na miejsce zamieszkania i pracy wchodzą w grę dwie jednostki:
IS w Gliwicach,
Akadamia TUV w Zabrzu.
Chciał bym zapytać w której z tych jednostek najlepiej
odbyć takie kursy i zdawać egzamin (chodzi mi głównie o jakość i poziom
prowadzonych
zajęć).
Czy trudno zdać taki egzamin ? (jeżeli oczywiście sumiennie podchodzi się do
zajęć)
Jestem z wykształcenia inż. mechanikiem, pracuje w branży
gorniczej ale z spawalnictwem (poza zajęciami na uczelni) nie miałem dotąd
większej styczności.
Dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Robert.
Reply to
robert
raczej napewno w Gliwicach IS - taniej, a poziom ten sam i miesce kursu tez te samo . TUV wynajmuje sale i przeprowadza kurs w IS ( tak jezcze było rok temu) swoimi wykładowcami .
Co do egzaminu jak sie przylozy i bedzie zgrana grupa da sie zdac ( praktyczny jest troche gorszy ale mowia na co zwracac uwage no i zawsze mozna sie konsultowac po cichu)
Na prawde warto !!!!
Użytkownik "robert" <robson254@_wytnij_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci news:es3uuq$u6h$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
Piotr
Na początek trzeba zrobić podstawowe uprawnienia spawalnicze aby wiedzieć o czym się mówi:)
Piotr napisał(a): > raczej napewno w Gliwicach IS - taniej, a poziom ten sam i miesce kursu > tez te samo . TUV wynajmuje sale i przeprowadza kurs w IS ( tak jezcze > było rok temu) swoimi wykładowcami . > > Co do egzaminu jak sie przylozy i bedzie zgrana grupa da sie zdac ( > praktyczny jest troche gorszy ale mowia na co zwracac uwage no i zawsze > mozna sie konsultowac po cichu) > > Na prawde warto !!!! > > > > > > > > Użytkownik "robert" <robson254@_wytnij_poczta.onet.pl> napisał w wiadomo�ci > news:es3uuq$u6h$ snipped-for-privacy@news.onet.pl... >> Witam, >> Jestem zainteresowany odbyciem następujących kursów: >> 1.Badania wizualne (I i II Stopien - VT1 + VT2), >> 2.Badania penetracyjne (I i II Stopien - PT1 + PT2), >> 3.Badania magnetyczno-proszkowe (I i II Stopien - MT1 + MT2). >> Ze względu na miejsce zamieszkania i pracy wchodzą w grę dwie jednostki: >> IS w Gliwicach, >> Akadamia TUV w Zabrzu. >> Chciał bym zapytać w której z tych jednostek najlepiej >> odbyć takie kursy i zdawać egzamin (chodzi mi głównie o jakość i poziom >> prowadzonych >> zajęć). >> Czy trudno zdać taki egzamin ? (jeżeli oczywiście sumiennie podchodzi się > do >> zajęć) >> Jestem z wykształcenia inż. mechanikiem, pracuje w branży >> gorniczej ale z spawalnictwem (poza zajęciami na uczelni) nie miałem > dotąd >> większej styczności. >> Dziękuje za odpowiedzi. >> Pozdrawiam, >> Robert. >> >> >> >> >> >> > >
Reply to
Nomad
Nie ma czegoś takiego jak "podstawowe uprawnienia spawalnicze". Może być kurs podstaw. Konrad
Reply to
KA
JAKIE PODSTWOWE ....................
ON po kursie bedzie ocenial i kwalifikowal spoiny a nie spawal !!!
Po to robi tem kurs zeby sie nauczyc !!!!
A w "IS" mozna to zrobic kurs jest dosc ludzko i zrozumiale prowadzony.
----- Original Message ----- From: "KA" snipped-for-privacy@b.c Newsgroups: pl.sci.inzynieria Sent: Monday, March 12, 2007 4:15 PM Subject: Re: Kurs badań nieniszczących-jaką jednostkę polecacie ?
Użytkownik "Nomad" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:et3i79$s7l$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
Piotr