Nowy sklep

Zapraszam do nowego sklepu modelarskiego firmy Ol-Pen Model. Jest on dopiero na
początku swej drogi , ale do końca roku powninien być już w 90% gotowy.
Adres

Czekam również na uwagi kolegów co do wyglądu i funkcjonowania.
Pozdrawiam !!!
Radosław Oleksy
Reply to
Radek Oleksy
W porowaniu do poprzedniej wersji sklepu ten jest rewelacyjny. Brakuje troche zdjec, ale przewijane menu pozwala latwo uzyskac dostep do interesujacych modelarza produktow.
Pozdrawiam Darek
Reply to
Darek_W
Strona funkcjonalna i przyjemna dla oka, choć przydałaby się mapa strony. Nieco ubogie opisy, na przykład w przypadku akumulatorów dobrze byłoby podać wagę cel i pakietów. Brak tez zdjęć, ale zapewne strona będzie uzupełniana.
Reply to
PiotrP
Aaa, patrzcie na to: "[...]powierzchnia skrzyde³ 21,6metra kwadratowego[...]" To z E-Startera :D Fajny model, ciekawe ile osob uniesie przy tej powierzcchni skrzydel :>
Reply to
Doman
poczatki zawsze cięzkie czas pokaze
Subject: Re: Nowy sklep
Reply to
Marcin Juraszek
ojj...brakuje gdzies przecinka.
tak samo paskudnie to wyglada jak Twoje logo na dole - z lekka poprzesuwane daj juz spokoj
Reply to
Marcin Juraszek
Dzięki za uwagi , te pozytywne i te negatywne, postaramy się wszystko poprawić . Zaznaczam jednak , że jest to dopiero początek i wyjdzie jeszcze wiele błędów , ale wszytkie poprawimy.Wszystkie pozycje będą miały zdjęcia i dokładne opisy Co do nowej i starej strony to założeniem nowej strony jest sklep , gdzie bez problemów można zamówić dany towar , nie pisząc dodatkowego zamówenia , stara strona była tylko poglądowa.Czas pokarze , czy założenia były słuszne. Pozdrawiam !!! Radosław Oleksy

Ol-Pen Model
| tak samo paskudnie to wyglada jak Twoje logo na dole - z lekka poprzesuwane | daj juz spokoj
Jak sie ma ustawiona czcionke proporcjonalna i/lub HTMLa to takie sa efekty... No wlasnie, daj juz spokoj.
Reply to
Doman
mi sie podoba, tylko trzeba wiecej zdjec(duuuzo), z tego co widze oferta bedzie imponujaca... tylko cos powoli to chodzi....
Reply to
mr_qpa
mr_qpa <mr snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisal(a)
Lacze przez Astercity (Warszawa), godzina 18.39 - connection timed out :(
Rafal
Reply to
Rafal Milczewski
Wiadomość od "Ol-Pen Model" snipped-for-privacy@ol-pen.ow.pl>
Wtedy może stać się najlepszą stronką sklepu internetowego w Polsce. Zawsze brakowało mi opisów z pełnymi danymi technicznymi i zaleceniami, pozwalających na spokojny wybór artykułów z ofert firm. Życzę powodzenia.
Reply to
PiotrP
Dnia 2003-12-11 05:34, Użytkownik Marcin Juraszek napisał:
Poprzesuwane to ono jest ale dopiero w twoim cytacie :) A w orginale jest ok.
Reply to
Jakub Witkowski