Nowy sklep

Zapraszam do nowego sklepu modelarskiego firmy Ol-Pen Model. Jest on dopiero na początku swej drogi , ale do końca roku powninien być już w 90% gotowy. Adres

Czekam również na uwagi kolegów co do wyglądu i funkcjonowania. Pozdrawiam !!! Radosław Oleksy

Reply to
Radek Oleksy

W porowaniu do poprzedniej wersji sklepu ten jest rewelacyjny. Brakuje troche zdjec, ale przewijane menu pozwala latwo uzyskac dostep do interesujacych modelarza produktow.

Pozdrawiam Darek

Reply to
Darek_W

Strona funkcjonalna i przyjemna dla oka, choć przydałaby się mapa strony. Nieco ubogie opisy, na przykład w przypadku akumulatorów dobrze byłoby podać wagę cel i pakietów. Brak tez zdjęć, ale zapewne strona będzie uzupełniana.

Reply to
PiotrP

Malo fotek! I co tak wolno? :)

Reply to
Doman

poczatki zawsze cięzkie czas pokaze

Subject: Re: Nowy sklep

Reply to
Marcin Juraszek

ojj...brakuje gdzies przecinka.

tak samo paskudnie to wyglada jak Twoje logo na dole - z lekka poprzesuwane daj juz spokoj

Reply to
Marcin Juraszek

Dzięki za uwagi , te pozytywne i te negatywne, postaramy się wszystko poprawić . Zaznaczam jednak , że jest to dopiero początek i wyjdzie jeszcze wiele błędów , ale wszytkie poprawimy.Wszystkie pozycje będą miały zdjęcia i dokładne opisy Co do nowej i starej strony to założeniem nowej strony jest sklep , gdzie bez problemów można zamówić dany towar , nie pisząc dodatkowego zamówenia , stara strona była tylko poglądowa.Czas pokarze , czy założenia były słuszne. Pozdrawiam !!! Radosław Oleksy

Ol-Pen Model

| tak samo paskudnie to wyglada jak Twoje logo na dole - z lekka poprzesuwane | daj juz spokoj

Jak sie ma ustawiona czcionke proporcjonalna i/lub HTMLa to takie sa efekty... No wlasnie, daj juz spokoj.

Reply to
Doman

mr_qpa <mr snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisal(a)

Lacze przez Astercity (Warszawa), godzina 18.39 - connection timed out :(

Rafal

Reply to
Rafal Milczewski

Wiadomość od "Ol-Pen Model" snipped-for-privacy@ol-pen.ow.pl>

Wtedy może stać się najlepszą stronką sklepu internetowego w Polsce. Zawsze brakowało mi opisów z pełnymi danymi technicznymi i zaleceniami, pozwalających na spokojny wybór artykułów z ofert firm. Życzę powodzenia.

Reply to
PiotrP

Dnia 2003-12-11 05:34, Użytkownik Marcin Juraszek napisał:

Poprzesuwane to ono jest ale dopiero w twoim cytacie :) A w orginale jest ok.

Reply to
Jakub Witkowski