[reklama nowy sklep w W-wie]

Witam
Z radością zawiadamiamy o otwarciu wreszcie naszego drugiego sklepu w W-wie
Galeria Ursynów al. K.E.N. 36 róg Belgradzkiej paw. 117.
Przypuszczalnie nastąpi to w sobotę 05.06.2004.
Otwarcie na razie ciche huczne i oficjalnbe niebawem.
Asortyment plastik, karton, czasopisma , RC produkcja własna
Zapraszamy
Reply to
Maciej Zawadzki
U¿ytkownik ...
1) Super !!! 2) No, nareszcie. Strasznie d³ugo siê to odwleka³o, chyba jakie¶ dwa lata po¶lizgu :(
:( Ten termin nie daje mi szansy na bycie pierwszym klientem, ale "nic to" jak mawia³ Ma³y Rycerz, mo¿e bêdê w grupie najwierniejszych - na Chomiczówkê jednak mia³em strasznie daleko
Z ¿yczeniami sukcesów handlowych,
Kaper

Kaper
Skoro Galeria ursynów to jaki pawilon??
Spoznione o kilka tygodni (zostawi³bym wam kilka stówek) ale niemartwcie sie, jakos to bedzie ;)
Zycze sukcesow Maciek
Aha! Jaka jest procedura wyrobienia karty stalego klienta i otrzymanie przyzwoitych rabatow???
Reply to
deep
U¿ytkownik Maciej Zawadzki napisa³:
¯yczê powodzenia i popularno¶ci nowego punktu.
Jestem Panu winien gor±ce przeprosiny. Mam u siebie (chyba) 3 uszkodzone regulatory 2-kierunkowe o których zapewne dawno Pan zapomnia³. A¿ wstyd szukaæ w pamiêci, od kiedy je mam. Ale one do Pana wróc± naprawione albo nowe. Jeszcze w tym roku ;) Od czasu kiedy siê ostatni raz widzieli¶my, produkcj± modelarsk± zajmujê siê tylko z doskoku, tyle tylko aby nie zamykaæ firmy. Skoro rozkrêci³em to niech siê krêci, chocia¿ nie rozwijam nic. Brak czasu; zajmujê siê tylko powa¿nym biznesem. Na jesieni powinienem zacz±æ mieæ czas na sen co oznacza równie¿ jaki¶ czas dla Modeltronika. Wtedy zacznê wywi±zywaæ siê z zaleg³ych zobowi±zañ.
Reply to
A.Grodecki
Dodatkowy sklep zawsze siê przyda. Niech mnie kto¶ o¶wieci: jaki by³ pierwszy?
Reply to
Michał
Skladnica modelarska - marzalkowska? sienna?
Reply to
deep
Na Siennej jest chyba Art hobby...
Reply to
=?windows-1250?Q?Micha=B3?=
Witam, Pierwszym sklepem modelarskim prywatnym był sklep na ul.Siennej. Potem był drugi na ul.Corraziego przy pl. Bankowym i równorzędnym drugim (tj. otworzonym w podobnym czasie) sklep Gudzińskiego na ul.Słowackiego. Niewiele później rozpoczął działalność RIKU na ul.Madalińskiego. Wszystko to historia pięknych, początkowych lat dziewięćdziesiątych. I pomyśleć że dzisiaj rozpoczęcie choćby najprostrzej działalności jest bardzie skomplikowane jak na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. A wydawało się, że będzie tylko lepiej. Zresztą co ja narzekam, przecież zanosi się że będzie jeszcze "leppej".
Pozdrawiam ZD
Dnia 28-05-2004 o godz. 7:33 deep napisał(a):
---------------------------------------------------- Avril Lavigne! Nowa plyta zbuntowanej Kanadyjki juz w sklepach! Szukaj albumu "Under My Skin"! Premiera: 24.05.2004
Zbyszek Denis
Witam,
"pawilon" - z przyzwyczajenia ;)
Sklep nr 117 - na pierwszym pietrze, zaraz na wylocie z ruchomych schodow :]
Procedura wyrabiania karty jest wlasnie w fazie testow - zreszta czesc z Was zna ja juz od nieoficjalnej strony ;)
Dziekujemy za mile zyczenia
Pozdrawiam,
Lukasz "MistrzRC" Grzbowski
Reply to
mistrzrcWYTNIJTO
sprawa oddania czesci handlowej tego budynku to istna paranoja - na szczescie mozna ja juz uznac za przeszlosc !!
Sklep bedzie otwarty w godzinach 10:00 - 20:00 7 dni w tygodniu :]
Dziekujemy serdecznie Wszystkim za mile zyczenia !!!
Z naszej strony moge zapewnic iz postaramy sie sprostac wszystkim oczekiwaniom rynku i przede wszystkim Was - klientow !!!
Pozdrawiam
Lukasz "MistrzRC" Grzybowski
Reply to
mistrzrc
Witam i oświecam od 3 lat istnieje nasz sklep modelarski na ul. Conrada 15a paw. 21 w Pasażu Chomiczówka na rogu Conrada i Kwitnącej parking od Kwitnącej asortyment plastik i RC pzdr Maciej Zawadzki
Reply to
chematic7
godzinach działania pierwesza propozycja 10-20 7 dni w tygodniu pzdr Maciej Zawadzki
Reply to
chematic7
witam my jesteśmy gotowi jednak wiekszość nas przegłosowała i otwarcie 19.06.2004 ale jeżeli ktoś przyjdzie wcześniej to obsłużymy pzdr Maciej Zawadzki
Reply to
chematic7