Tworzywa sztuczne - sklep w W-wie poszukiwany

Witam!
Czy gdzieś w W-wie lub ew. okolicach jest jakiś sklep (najlepiej specjalistyczny) w którym są tworzywa sztuczne w postaci przeznaczonej
do obróbki skrawaniem (pręty, bloki)? Mam na myśli głównie poliamid, teflon, ale inne jak najbardziej też.

A. Grodecki

Widziałem takie tworzywa na placu, gdzie jest CHEMIA - ul. Rzeczna. Kupiłem tam, między innymi wałek 70mm PCV. Mają też teflony i inne tworzywa w wałkach.
Pozdrawiam: Słąwek_D
Dnia 22-11-2007 o godz. 17:33 A. Grodecki napisał(a):

Witam, Spróbuj tez tutaj. Okreslenie ich branzy jako budowlanej jest troche mylaca, ale maja bardzo duzo twozyw w najrozniejszych postaciach. http://www.infoadresy.pl/firma.php?action=wizytowka&idY675
Pozdrawiam Zbyszek

A. Grodecki wrote:

Technozbyt! http://www.technozbyt.com.pl / Sam tam teflon kupowalem, maja do wyboru do koloru!
Dzięki za odpowiedzi. Skasowałem ten wątek, bo szybko znalazłem co trzeba w internecie, ale widzę że jednak żyje nadal i ma się dobrze :) Skoro już zapuściłem żurawia, to przynajmniej napisze co sam znalazłem, może się komuś przyda:
http://www.technozbyt.com.pl / http://www.ekonit.pl / http://www.multi-plast.pl /
Technozbyt (W-wa) przezentuje się chyba najlepiej. Jest sklep internetowy i nie trzeba dzwonić o ceny, co oszczędza czas.

A. Grodecki