kopolimer styren - SAN - jak to skleiæ

Byæ mo¿e tu uda mi siê znale¼æ kogo¶ kto siê na tym zna :) Mam pude³ko, plastikowe, zielone-pó³prze¼roczyste, wg. wyt³oczek na nim - zrobiony z czego¶ co siê zowie >SAN< - wrzuci³em to w googla, wynalaz³o ¿e jest to kopolimer styren , dla mnie lajkonika niewiele to oznacza :( Ale, w czym rzecz, szukam sposobu na sklejenie tego pude³ka tak aby by³o ono szczelne (jest to obudowa od filtra do akwarium) bo niestety pêk³o :( Moze znany jest wam jaki¶ klej którym uda siê to skleiæ (i który nie bêdzie straszie toksyczny, bo w koncu bêdzie potem znów filtrowa³ wodê rybkom.

Pozdrawiam Krzysiek

Reply to
Krzysiek K.