Jak to jest zrobione

Widze ze cala seria trafila na youtube.
Np.

Przez odnosniki kazdy chyba znajdzie cos ciekawego.
J.F.
Mi sie to nie podoba.
Kiedys ogladalem jak jest zrobiona skrzynia biegów. Przez pól filmu wycinane bylo kolo zebate a nastepnie juz pokazali gotowa skrzynie.
Czego ja sie dowiedzialem? na pewno nie tego jak dziala skrzynia biegów tylko jak sie wycina zeby.
Jak dziala skrzynia wiem, bo rozbieralem :-) Takie hobby, ale chcialem tez sie czegos nowego dowiedziec.
IMHO jest to krecone malo ciekawie i bez polotu, niektóre odcinki sa OK, ale niewiele tam ciekawego, nie wyjasniaja istoty rzeczy, zasad itp.
Pozdrawiam
Jacek
Reply to
Agent 0700
Agent 0700 pisze:
Bo to jest program popularnonaukowy a nie wyłącznie dla inżynierów. I tak pewne rzeczy są przemilczane aby nie ułatwiać życia konkurencji.
Reply to
PeJot
Ja nie jestem in¿ynierem, ale jak nie jest wyja¶niona podstawowa zasada dzia³ania to kiszka.
Nie mówiê, ¿eby ujawniaæ szczegó³y, a zasadê dzia³ania konkurencja zna :-)
Agent 0700
W dniu 2010-03-09 07:02, PeJot pisze:
Nieprawda-to jest program pseudonaukowy. Typowa sieczka dla amerykańców w stylu Discovery. Pół godziny bicia piany, do streszczenia w 5 minut.
Reply to
Lagod
U¿ytkownik "Agent 0700" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³
Zauwaz ze tytul moze nieco mylic - to w zalozeniu jest program "jak to jest produkowane", a nie "na jakiej zasadzie to dziala".
jak dziala to
, choc tam z kolei potrafi byc zbyt pobieznie.
J.F.
To jest kwintesencja tego co chcia³em powiedzieæ.
Kiedy¶ robili lepsze programy, mo¿na siê by³o czego¶ dowiedzieæ, teraz nie wiem dla kogo s± te programy.
G³±by nie obejrz± bo to ich nie interesuje, ludzie naprawdê zainteresowani nie bo to g³upawe programiki, raczej poszukaj± info w internecie.
Chyba re¿yserzy s± na takim poziomie jak te ich programy. Powinni fachowcy krêciæ to, mo¿e by kiepsko wygl±da³o, ale fachowo by by³o.
Agent 0700