Samochodziarze RC z Wrocławia - łączcie się!

Witam! Ostatnio podjąłem się organizacji spotkania samochodowych modelarzy
RC z Wrocławia. Gorąco zapraszam wszystkich chętnych do odwiedzenia strony
i wypowiedzenia się na tematy
organizacyjne. Zgłoszenia na maila snipped-for-privacy@wp.pl lub
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl lub przez wpis do księgi gości znajdującej się
na stronie.
Serdecznie Pozdrawiam
Maciej Kujawa
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl

gg 892968
Maciej Kujawa
Fajny pomysł tylko ja jestem z wawy, ale to jest bardzo dobry pomysł. Trzeba cos takiego zrobić na skale Polski. Jak Ci sie nudzi to mozesz napisac do mnie na gg 2316365
Reply to
markozio