[RC] Wrocław - pomoc w oblatywaniu potrzebna

Witam.
Wlasnie skonczylem skladac model e-starter a poniewaz jest to moj pierwszy
model to boje sie go oblatac samemu... w zwiazku z tym szukam osoby, ktora
we Wroclawiu lub okolicach moglaby mi go oblatac i wytrymowac a ja bym
sprobowal go nie rozbic ;-)
Dojazd za Wrocław nie jest dla mie problemem, bo mam wlasny transport.
Pozdrawiam.
Romek "Pug" Czarko-Wasiutycz
Reply to
pug
Oblotu się nie podejmę, bo teraz latam dopiero 3 modelem, ale chętnie umówiłbym się na wspólne loty. Poszukuje właśnie jakiegoś miejsca z miejscem do startu dla niewielkiego elektryka (akronaut) i spora przestrzenią - oczywiście na terenie Wrocławia lub okolic. Podobno na ceglanej jest jakaś górka, ale czy tam można startować z ziemi?
Pozdrawiam --------------------------------------------------- Maciej Kujawa snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
892968 (niewidoczny) ---------------------------------------------------
Reply to
Maciej Kujawa
Bylem kiedys na ceglanej i na gorze jest miejsca calkiem sporo do startow.... calkiem fajne miejsce a i miejscowych jakos tak malo :-)
Użytkownik "Maciej Kujawa" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cov927$74r$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
pug
trawa, w niektorych miejscach troche wysoka, pod trawa twardo, w miare rowno.
Użytkownik "Maciej Kujawa" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cov9nl$9sb$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
pug
A nawierzchnia jak? Utwardzona? Jakies dziurska?
[...]
Tereny irygacyjne między Obornicką i Osobowicami o tej porze roku to fajny kawal gleby. Zaczeliśmy tam drugi sezon. W lecie mokro i smród ale teraz trawka jak marzenie i nic nie smierdzi. A ten twój model to elektryczny? Jak tak to mogę pomóc bo spalina mnie nie kręci.
Pozdrawiam Marek
Użytkownik "pug" <pug_konta snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cov7ri$ir1$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
Marek Mierzwa
Tak to jest elektryk.... moze w czwartek (09.12) ... wiatr ma byc niewielki w/g prognoz... pozniej weekend bedzie wialo... chyba ze poczekamy na lepsza pogode...
A moze... zebrac sie wieksz grupa i wynajac na godziny jakas spora hale we Wrocku lub w jego okolicach ?? moze na zimowe latanie bedzie to dobry sposob... ?? transport zawsze mozna byloby zorganizowac.... jak myslicie ??
Pozdrawiam Romek "Pug" Czarko
Reply to
pug_konta_gierWYTNIJTO
Niestety u mnie tylko weekend wchodzi w grę. My latamy w hali AZS ale tam trzeba naprawdę wolnych modeli . Ja zrobiłem takowy ale reszta niestety tłucze...
pozdrawiam Marek
Użytkownik <pug_konta snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... > > > > Tereny irygacyjne między Obornicką i Osobowicami o tej porze roku to fajny > > kawal gleby. > > Zaczeliśmy tam drugi sezon. W lecie mokro i smród ale teraz trawka jak > > marzenie i nic nie smierdzi. > > A ten twój model to elektryczny? Jak tak to mogę pomóc bo spalina mnie nie > > kręci. > > > > Pozdrawiam > > Marek > > > > Tak to jest elektryk.... moze w czwartek (09.12) ... wiatr ma byc niewielki w/g > prognoz... pozniej weekend bedzie wialo... chyba ze poczekamy na lepsza > pogode... > > A moze... zebrac sie wieksz grupa i wynajac na godziny jakas spora hale we > Wrocku lub w jego okolicach ?? moze na zimowe latanie bedzie to dobry > sposob... ?? transport zawsze mozna byloby zorganizowac.... jak myslicie ?? > > Pozdrawiam > Romek "Pug" Czarko > > -- > Wysłano z serwisu OnetNiusy:
Marek Mierzwa