[RC] Wrocław - pomoc w oblatywaniu potrzebna

Witam.
Wlasnie skonczylem skladac model e-starter a poniewaz jest to moj pierwszy model to boje sie go oblatac samemu... w zwiazku z tym szukam osoby, ktora
we Wroclawiu lub okolicach moglaby mi go oblatac i wytrymowac a ja bym sprobowal go nie rozbic ;-)
Dojazd za Wrocław nie jest dla mie problemem, bo mam wlasny transport.
Pozdrawiam. Romek "Pug" Czarko-Wasiutycz
Add pictures here
Ôťľ
Oblotu si─Ö nie podejm─Ö, bo teraz latam dopiero 3 modelem, ale ch─Ötnie um├│wi┼ébym si─Ö na wsp├│lne loty. Poszukuje w┼éa┼Ťnie jakiego┼Ť miejsca z miejscem do startu dla niewielkiego elektryka (akronaut) i spora przestrzeni─ů - oczywi┼Ťcie na terenie Wroc┼éawia lub okolic. Podobno na ceglanej jest jaka┼Ť g├│rka, ale czy tam mo┼╝na startowa─ç z ziemi?
Pozdrawiam --------------------------------------------------- Maciej Kujawa snipped-for-privacy@poczta.onet.pl http://www.modelerc.republika.pl gg 892968 (niewidoczny) ---------------------------------------------------
Add pictures here
Ôťľ
Bylem kiedys na ceglanej i na gorze jest miejsca calkiem sporo do startow.... calkiem fajne miejsce a i miejscowych jakos tak malo :-)
wiadomo┼Ťci

Add pictures here
Ôťľ
http://www.modelerc.republika.pl gg 892968 (niewidoczny) ---------------------------------------------------
Add pictures here
Ôťľ
trawa, w niektorych miejscach troche wysoka, pod trawa twardo, w miare rowno.
wiadomo┼Ťci

Add pictures here
Ôťľ
Tereny irygacyjne mi─Ödzy Obornick─ů i Osobowicami o tej porze roku to fajny kawal gleby. Zaczeli┼Ťmy tam drugi sezon. W lecie mokro i smr├│d ale teraz trawka jak marzenie i nic nie smierdzi. A ten tw├│j model to elektryczny? Jak tak to mog─Ö pom├│c bo spalina mnie nie kr─Öci.
Pozdrawiam Marek

Add pictures here
Ôťľ

Tak to jest elektryk.... moze w czwartek (09.12) ... wiatr ma byc niewielki w/g prognoz... pozniej weekend bedzie wialo... chyba ze poczekamy na lepsza pogode...
A moze... zebrac sie wieksz grupa i wynajac na godziny jakas spora hale we Wrocku lub w jego okolicach ?? moze na zimowe latanie bedzie to dobry sposob... ?? transport zawsze mozna byloby zorganizowac.... jak myslicie ??
Pozdrawiam Romek "Pug" Czarko

Ôťľ
Niestety u mnie tylko weekend wchodzi w grę. My latamy w hali AZS ale tam trzeba naprawdę wolnych modeli . Ja zrobiłem takowy ale reszta niestety tłucze...
pozdrawiam Marek

fajny
nie
niewielki w/g