Potrzebna pomoc w testowaniu strony.

/ciach/

Witam. Ładowanie strony i zdjęć błyskawiczne, działanie linków bez zarzutu. Przeglądarka Firefox 1.0 PL, system Windows 2000, łącze ADSL 768/168 kbps (Neostrada), procesor Celeron 800 MHz, RAM 256 MB. Pozdr Adam snipped-for-privacy@onet.pl

Adam Sliwinski
Reply to
Tomasz Duda" -

Z glebin modelarni ...

MY> Witam! MY> W związku z przenosinami strony na nowy serwer proszę kolegów o pomoc w MY> testowaniu strony. MY> Serwer udostępniony został nam na 7 dni na okres próbny. ... MY> Nowy adres strony to:

Pozdrawiam MY> Marek Zakrzewski MY> GG:1299639 MY> ***
*** Hejka Jak dla mnie blyskawica - Neo+ 640. MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Witam. W Mozilli działa błyskawicznie, w IE wolniej, ale nie jest źle. Neostrada, Windows XP. Pozdrawiam, Piotr_O.

Reply to
Piotr_O.