Pomoc w sprawie kupna balsy

cze. mieszkam w woj. śląskim i bardzo potrzebuje kupić arkusze balsy powiedzmy
o wymiarach 60x20x5...(przykładowy). niestety nie wiem gdzie moge dostać takie
drewno więc prosze was o pomoc ponieważ wiem że dużo tego wykorzystujecie w
waszym hobby. z góry dziękuje i nara
Reply to
Mariusz Leniartek
Balsa to dosc drogie drewno, sprzedawane przewaznie w postaci desek o wymiarach 1000x100xX mm (gdzie X to grubosc). Dla przykladu deska o grubosci 30 mm kosztuje prawie 30 zl. Zastanow sie nad tanszym rozwiazaniem. Pozdrawiam
Reply to
Bresio
Poszukaj w najblizszym sklepie modelarskim, adresy na
w dziale rynek. W Katowicach masz na pewno dwa sklepy pozdr Darek_J
Reply to
Darek_J