W sprawie RadioControl

Mam model subaru impreza z gazety Radio Control. Jest to model firmy
BYCMO. Czy jak bedzie potrzeba wymienic jakies czesci w nim to bez
problemu dostane w sklepie modelarskim czy bedemusial sprowadzac z kas
czesci??
Proszę o jakieś info
Reply to
jasiu
U¿ytkownik "jasiu" snipped-for-privacy@autograf.pl napisa³ w wiadomo¶ci
Zajrzyj na forum dyskusyjne na
Wprawdzie przygotuj siê na zimny prysznic odno¶nie jako¶ci modelu i propozycje aby to sprzedaæ i kupiæ cos porz±dnego ale zapewne znajdzie siê kto¶ kto Ci pomo¿e.
Przemek
Reply to
Przemek
Przemek napisał(a):
wielkiedzięki, zajrze napewno. Sprzedawać go nie mam zamiaru a jakość tego modelu nie jest w cale zła. Mam cały i jeździ bardzo dobrze, dobrze reaguje na sterowanie. Jakość części też nie wygląda na bardzo cienką. Według mnie jest to całkiem rozsądny model na początek przygody z modelarstwem RC. Chce tylko go lekko stuningowac jak sie da.
Reply to
jasiu
Witam
nastepny ktory dal nabrac sie w butelke i twierdzi uparcie ze to "swietny model na poczatek" po prostu za ta cene mozna bylo kupic 2 nowe kompletne modele TL-01, gdzie tl-ka jest nieporownywalnie lepsza od tego shitu od radio control.
dobra rada- sprzedaj a juz napewno nie tuninguj bo nie ma czego tu tunigowac, wydasz drugie tyle na model firmy "bymco" ktory jest calkowiecie NIEuniwersalny i zle skonstruowany. pozatym jest 2wd....
U¿ytkownik "jasiu" snipped-for-privacy@autograf.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:dh0cbb$ole$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Reply to
PhoenIX_rc