W sprawie RadioControl

Mam model subaru impreza z gazety Radio Control. Jest to model firmy BYCMO. Czy jak bedzie potrzeba wymienic jakies czesci w nim to bez problemu dostane w sklepie modelarskim czy bedemusial sprowadzac z kas czesci?? Proszę o jakieś info

Reply to
jasiu

Przemek napisał(a):

wielkiedzięki, zajrze napewno. Sprzedawać go nie mam zamiaru a jakość tego modelu nie jest w cale zła. Mam cały i jeździ bardzo dobrze, dobrze reaguje na sterowanie. Jakość części też nie wygląda na bardzo cienką. Według mnie jest to całkiem rozsądny model na początek przygody z modelarstwem RC. Chce tylko go lekko stuningowac jak sie da.

Reply to
jasiu