[RC] PHP 4 - potrzebna pomoc!

Witam,

kto z kolegów jest dobrze oblatany w PHP 4 i mógłby mi pomóc? Potrzebuję formularz zgłoszeniowy uczestnictwa w pikniku modelarskim. Liczę na pomoc!

Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de

Witaj

W Twoim liście datowanym 23 lutego 2004 (22:10:35) można przeczytać:

P> Witam,

P> kto z kolegów jest dobrze oblatany w PHP 4 i mógłby mi pomóc? Potrzebuję P> formularz zgłoszeniowy uczestnictwa w pikniku modelarskim. Liczę na pomoc!

A masz dostęp do bazy mysql ? Zresztą nawet jezeli nie to pisz na priv-a jak ma wyglądać formularz, chetnie pomogę.

Reply to
Teos

Reply to
Jakub Mendys