Uwaga kradzież

Witam W dniu dzisiejszym została mi ukradziona we Wrocławiu w czasie włamania między innymi ładowarka Graupnera MC Ultra Duo plus 2 . Jeśli ktoś zupełnie przypadkiem trafi złodzieja to nagroda Go nie minie. Ładowarkę łatwo poznać, ponieważ ma podświetlany na zielono wyświetlacz i ucięty przewód zasilający i zakończony złoconymi końcówkami męską i żeńską. Wraz z ładowarką poległ także zasilacz impulsowy 13,6V 15A polskiej produkcji MeraZap: czarny z dużym radiatorem z tyłu.

pozdrawiam w bulu........... Roman Pichlak

ps. w ramach ciekawostek złodziej nie ruszył aparatury a właściwie ruszył ale mu nie przypadła do gustu i na moje szczęście ją zostawił

Reply to
Roman

A w jakiej dzielnicy to zdarzają się takie kradzieże? U mnie w Leśnicy słyszałem, że domki jednorodzinne okradali...

Pozdrawiam

--------------------------------------------------- Maciej Kujawa snipped-for-privacy@poczta.onet.pl

892968

Maciej Kujawa

Mnie trafił w 10 piętrowcu na Ślicznej, okolice Armii Krajowej- Borowskiej. I obym go dorwał w moje łapki ......#$^*%$%^^*&\|%$

pozdr. Roman

Reply to
Roman

Moze zyczmy mu po prostu wszyscy wspolnie, zeby wpadl pod samochod i do konca zycia byl sparalizowany, albo potknal sie przed torami i tramwaj ucial mu te zlodziejskie raczki!

Reply to
sector

Absolutnie nie. Ja osobiście wolę żeby wpadł w oje łapki. Skutek będzie podobny jak z samochodem a ile przyjemności..................

pozdr. Roman

Reply to
Roman

Krzysiek alias Kojot ma takie specjalne narzedzie modelarskie z gwozdziem zeby sie po plecach nie slizgalo. Mysle ze koledze modelarzowi bardzo chetnie udostepni.

Reply to
Marcin

ajjj miejcie troche dobroci w sercu ... az mnie skrecilo jak to przeczytalem

Reply to
Szymon

Żadnej dobroci dla złodzieja. Według mnie to największe skq.......stwo - rozumiem Romka doskonale. Mnie też okradli w zeszłym roku i wiem jak się człowiek czuje. Złodziei powinno się eliminować ze społeczeństwa. Dawniej ucinano ręce - szkoda, że teraz tak nie robią. pozdrawiam, peTer

PS: Romanie - współczuję... mam nadzieje, że złapią złodzieja i nie ominie go zasłużona kara.

Reply to
peTer

egh moze to nie grupa do tego rodzaju dywagacji ale mysle ze wina jest oczywista bo robi to calkowicie swiadomie i zaplanowanie(?) ale nie mowcie tu o takich karach ... :/ w koncu to tez czlowiek, ktorego moze mozna wyprostowac ... a jesli bedzie to robil caly czas to przedzej czy pozniej wpadnie ...

Reply to
Szymon_M

aha .. w Rzymie to nie tylko rece ucianali .. egh

Reply to
Szymon_M

| egh moze to nie grupa do tego rodzaju dywagacji ale mysle ze wina jest | oczywista bo robi to calkowicie swiadomie i zaplanowanie(?) Wina nie zawsze musi byc oczywsta. Czy okradziony zrobil _wszytko_ co mogl by zapobiec kradziezy? (pytanie retoryczne, _nie_ pytam watkodawcy) No wlasnie... Czasami az sami sie prosimy by nas okradziono. Co oczywisnie nie zmienia faktu iz kradziez jest paskudnym przestepstwem. A co do kar to sadze ze obcinanie dloni bylo bardzo brutalne, choc skuteczne. Ale pozostaje tu jeszcze kwesta slusznosci oskarzenia.

A co do rozwiniecia tego watku to stwierdzam iz jest conajmniej "niesmaczne". Choc rozumiem, bezsilnosc jak i flustracje, to niezmienia chocby szeroko pojetej przyzwoitosci...

Reply to
Doman

Panowie.....nie nam go osądzać....

Reply to
Dzozi

szczera prawda

Reply to
Szymon_M

Uwaga! Uwaga! Otrzymałem e-maila o następującej treści:

Witam! Mam do Pana wielką prośbę. Uczestniczy Pan w dyskusji na temat skradzinej ładowarki. Otóż o mało nie kupiłem na Allegro prawdopodobnie ten egzemplarz:

Niestety nie mam się jak skontaktować z okradzionym Romanem Pichlakiem, bo jego skrzynka nie istnieje a na grupę nie mogę się dostać bo wyrzuca mi błąd, że nieprawidłowy serwer proxy. Czy może Pan dać informacje na Preclu, żeby Pan Roman ze mną się skontaktował? Absolutnie nie chciałbym kupić kradzionej rzeczy.

Mój email: snipped-for-privacy@o2.pl

Pozdrawiam Piotr Makowiec

Zgodnie z prośbą zamieszczam ten e-mail i proszę o kontakt pana Romana z panem Piotrem ;)