UWAGA - wirus

Dostalem wlasnie chorego maila od snipped-for-privacy@dti.unimi.it . Na liscie
adresatow bylo sporo uczestnikow grupy, wiec ostrzegam - jesli nie macie
antyvirusa to ostroznie z tym nadawca.
A w ogole to lepiej miec antyvirusa :)
Reply to
Klaudiusz
Czesc, Ostatnio nastapilo duze nasilenie wirusow. Dostaje srednio 3-4 maile noszace znamiona nosicieli wirusow dziennie. Zwykle jest to Swen. Juz sie tym nie przejmuje tylko kasuje poczte z zalacznikami z nieznenego zrodla. Oczywiscie ochrone mam na biezaco aktualizowana. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Człowieku - i po jaką cholerą publikujesz tą listę?! Spamerzy się tylko cieszą i kopiują - również automatycznymi programami wyszukującymi. Właśnie takie newsy są kopalnią adresów. Po to wstawiamy w adresy wstawki antyspamowe, by adresy nie były automatycznie zdatne do użytku...
Pozdrawiam Piotr
Piotrp_de
Swoja droga, co sie dziwisz? Jak ktos nie zauwaza faktu, ze ten temat jest walkowany juz chyba trzeci raz... Nie ma ochoty przegladnac archiwum... Eh, szkoda slow...
Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel
:))) Elementarne drogi Watsonie. Jesli te adresy byly w mailu to znaczy, ze wszyscy spamerzy w okolicy juz je maja bo NIE byly zabezpieczone wstawkami. Prawda ? A "publikuje" zeby ci, ktorych to dotyczy, a nie maja antywirusow, mieli szanse ocalic swoje cenne dane przed inwazja wirusow.
Reply to
Klaudiusz
J.w. : "Publikuje" zeby ci, ktorych to dotyczy, a nie maja antywirusow, mieli szanse ocalic swoje cenne dane przed inwazja wirusow. I nie wydaje mi sie, zeby w archiwum pojawil sie juz post o wirusie od snipped-for-privacy@dti.unimi.it wysylanym. 2.X.2003. Chyba rownie dobrze moglbys napisac komus: "Ty durniu, czemu ciagle piszesz o samolotach ? Przeciez w archiwum jest pelno postow o samolotach !" A w ogole to pisze, bo chce ostrzec tych, ktorzy moga miec z tym problem. I tyle.
Reply to
Klaudiusz
NIEPRWDA!!! Nie ma spamerów w okolicy, tylko tysiące czy więcej rozsianych po cyłym świecie! I tacy sprzedają sobie całe banki adresowe.
A po diabła to publikowałeś, to i pewnie Ty sam nie masz pojęcia - prawda?
PZDR Piotr

Piotrp_de
Szkoda, że Twoja niezbyt jest skuteczna... Grzegorz
Reply to
tyfusek
Ke'dem guerfel "Klaudiusz" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> ihn news:bli2p8$6sb$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo
A nie wpadłeś na to, żeby @ zamienić np. na # albo $, albo coś innego? Problemy z myśleniem?
Może poczytasz trochę o wirusach, zanim zaczniesz wypisywać takie bzdury? Pomijam już fakt, że to nie jest grupa od wirusów.
Trzeba było posłać na priv, jak już jesteś takim samarytaninem. Tak w ogóle to mógłbyś się zrehabilitować i puścić cancela to tamtego posta, Google chyba jeszcze go nie zarchiwizowało.
Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
No rany... A teraz sie musze tlumaczyc. 1. "w okolicy" to taka figura czysto retoryczna. 2. adresy, ktore wymienilem juz dawno sa sprzedane i maja je spamerzy na calym swiecie. Inaczej nie bylyby na tej liscie. 3. mam pojecie i juz to pisalem. 4. publikowalem ? Te adresy nie wymagaja publikowania. Sa jawnie dostepne dla kazdego ( rowniez dla programow skanujacych ) w archiwum grupy. To wlasnie stamtad wzial je dystrybutor wirusa.
Reply to
Klaudiusz
Tak, tak.... problemy. No dobrze. Jeszcze raz, prosciej: Te adresy pojawily sie na liscie wysylkowej wirusa poniewaz sa jawnie dostepne ( w pelnej formie ) w archiwum grupy. Ich ukrywanie teraz nie ma zadnego sensu. To czysty zabobon.
:))) Jako mgr informatyki z 12-sto letnim stazem zawodowym nie musze "czytac troche o wirusach", zeby napisac cos tak oczywistego. Wyjasnij mi prosze ( na priv ) jakiz to blad popelnilem :)))
no comments ( wyjasnieniami sluze na priv )
Reply to
Klaudiusz
"Bylo coraz dziwniej i dziwniej..." Ludzie, o co chodzi ? Wszyscy po mnie jezdza, bo:
1. Ujawnilem adresy, ktore juz dawno sa jawne. 2. Napisalem o wirusie mimo, ze o wirusach juz na grupie bylo. 3. I w ogole sie nie znam.
Rozumiem - jest koniec tygodnia, adrenalinka z testosteronem hulaja w zylach wiec wszyscy sa nerwowi, ale to nie zwalnia od myslenia. Mniej nerw i dobrej nocy zycze.
EOT EOT EOT
Reply to
Klaudiusz
Ke'dem guerfel "Klaudiusz" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> ihn news:blidj3$gsc$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo
A nie wpadłeś na to, że ktoś może chcieć zacząć odspamiać swoje konto pocztowe? Ba, być może je odspamia od jakiegoś czasu?
Myhym... idź z tym poglądem na pl.news.mordplik i tam tłumacz...
Dopsz... poczytaj zatem więcej, niż tylko trochę. Przede wszystkim polecałbym poczytanie o pewnych zasadach, do których zalicza się także niepodawanie adresów mailowych w otwartej postaci. Rozumiem, że magistrów informatyki to nie obowiązuje?
Widzisz, jakoś staram się nie rozsyłać swojego maila osobom, które mają problemy z wirusami, bo używają kiepskiego oprogramowania. Hint: RFC - odpowiednich numerków sobie poszukaj.
Wyjaśnienia czyjejś głupoty mnie nie interesują, nawet na priv.
Plonk warning
Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
Sam tu piszesz o tym, że te adresy były rozpowszechnione poprzez wirusa a nie spamerów. Wirus i spamer do dwie rzeczy i może jako "informatykowi" warto by było różnice poznać! Ty - adresy rozpowszechnione wirusem, więc niekoniecznie znane jakiemukolwiek spamerowi, wystawiłeś na pożarcie... Nikt nie chce tego wyolbrzymiać i wszystko by było OK jak byś przyjął do wiadomości słuszne uwagi i postarał się je zrozumieć. A Ty kolego jeszcze się rzucasz :-(
Piotr
Piotrp_de
Chodzi o to ¿e mimo wszystko takich zeczy siê nie robi choæby ot tak dla zasady. Czy mi³o by³o by ci gdyby w ogólnopolskiej gazecie kto¶ umie¶ci³ twój adres domowy który równie¿ jest ju¿ pewnie sprzedany jakim¶ naci±gaczom z dopiskiem " CHCÊ DARMOW¡ REKLAMÊ DO DOMU" wystarczy wzi±¶æ star± ksi±¿kê telefoiczn± a takich jest jeszcze pe³no w polsce. Wiêc nie dziw siê ¿e ludzie po tobie je¿d¿± i to nie jest adrenalinka tylko reakcja na sorryy g³upote. A tak wogóle ciesze sie ¿e jest FORUM bo tam czego¶ takiego nie bêdzie... Pozdrawiam LarsD
PS. W firmie w której pracuje jest naprawdê po¿±dna ¶ciana i antywirusy a mimo to dostaje niechciane maile i to nie jest kwestia zabezpieczeñ bo jedynym wyj¶æiem by³o by usun±æ e-mail, czyli wszystko robi siê bez sensu.
Reply to
LarsD
No tak, drogi Expierdzie, to wszystko tlumaczy. Widac magistrow informatyki, jeszcze do tego z 12-sto letnim stazem, pewne czynnosci myslowe nie obowiazuja.
Zrobiles glupote jakich malo, nie przeszukales archiwum i z tego co piszesz wynika, ze jednak nie wiesz za duzo o wirusach. Ale bronisz swojego zdania, niczym wsciekly emeryt bulki. I za to nalezy Ci sie *PLONK!* Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel
Użytkownik Klaudiusz napisał:
Hurrrra, zostałem wyleczony z kompleksów, a ja się przejmowałem że uprawiam ten zawód nie będąc mgr. informatyki. Teraz wiem, że to wręcz szkodzi a nie pomaga :-))) Z mojej strony EOT bo to naprawde zbyt mocno i długo OT
Reply to
Teos
Widzisz, to do¶æ dobry przyk³ad na poziom Twoich wypowiedzi: Nigdzie nie napisa³em, ¿e zosta³em zara¿ony. Info o wirusie dosta³em od mojego antywira, który wyczy¶ci³ pocztê. Czytaj uwa¿nie i ...
... je¶li masz ochotê podyskutowaæ ( albo jeszcze trochê mnie powyzywaæ ) to przenie¶ siê na priv. Chêtnie odpowiem nawet na chamskie posty. Mój adres znasz.
Reply to
Klaudiusz
Ke'dem guerfel "Klaudiusz" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> ihn news:bljiv4$kt2$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo
Masz sporą szansę używając niespatchowanego OE. Jakoś nie ufam informatykom, którzy nie dbają o swojego kompa.
Nie, nie mam. Zrobiłeś głupią rzecz, co się może zdarzyć każdemu. Zamiast jednak poprawić się i wysłać cancela, zacząłeś się burzyć, udowadniać że masz rację, podpierać wykształceniem etc. Popełnić błąd może każdy, ale upiera się przy nim tylko głupiec.
Będziesz musiał je sobie napisać własnoręcznie.
Dla mnie EOT, dla Ciebie spora szansa na KF.
Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski