oblatać model szybowca

Witam,

Mam pytanie - gdzie w okolicach Warszawy można bezpiecznie oblatać model (elektro)szybowca ? Wielkość 2.5 m, preferowana duża łąka bez drzew i innych niebezpiecznych elementów. Przydatne by było jakieś wzniesienie - wzgórze/pagórek/wał. I oczywiście jak najmniej ludzi, którzy mogą stać się potencjalnym celem modelu, nad którym mogę stracić panowanie.

Sam szukałem w zeszłym tygodniu, zjeździłem Pruszków, okolice trasy siekierkowskiej i w końcu znalazłem łąkę w okolicach Wilanowa, ale ze względu na wielkość i bliskość drogi, nadawała się tylko do lotów kilkunastometrowych z ręki.

Pozdrawiam Andrzej

Reply to
Andrzej Ratkowski

Andrzej Ratkowski pisze: ................

:-)) A wystarczyło użyć google, co prawda bez wzniesienia ale:

Krzysiek "kojot: Choroszko

Że google to ja wiem, ale chodzi mi właśnie o coś czego nie ma w googlu i nie ma tam 50 osób - innych modelarzy, dzieci, psów, samochodów itd. Nie wiem jak się będzie zachowywał model, czy nie ma jakiś zakłóceń, w jakich warunkach mogę stracić kontrolę. Dlatego zależy mi właśnie na w miarę odludnym lotnisku.

Jeśli znasz takie, to będę wdzięczny za wiadomość, nawet na priva, żeby miejsce nie znalazło się w google'u :).

Pozdrawiam Andrzej

Reply to
Andrzej Ratkowski

Andrzej Ratkowski pisze: ..........

Wiesz, lotniska są właśnie organizowane tak, żeby :

było gdzie bezpiecznie wylądować nie było zakłóceń nie było problemów z "bałaganem" znajdź lotnisko, gdzie bez duużej imprezy jest 50 osób

Co ci przeszkadzają modelarze? Jeśli masz tego typu obawy przy oblocie motoszybowca, czyli mało ekstremalnego modelu, to raczej mogą ci pomóc niż zaszkodzić. Jak sam zrobisz test zasięgu? Masz kobiecy problem "ludzie patrzą, a ja nie umiem"? Co więcej, na lotnisku masz największe szanse, że nikt cię nie strąci latając w okolicznych krzakach

Masz łąki między Pęcicami a Al. Jerozolimskimi - tylko po co?. No i obawiam się, że Google Earth je widzę :-).

kojot

Reply to
Krzysiek "kojot: Choroszko

:-)))))))))))

A ja myślałem, że "kobiecy problem" to - "chciała bym ale się boję". Jak te czasy się zmieniły :-))))

Pozdrówka Piotr

Piotrp_de

Ok, zachęciłeś mnie. Wpadnę do Was na lotnisko w Parzniewie, w weekend, jak nie masz nic przeciwko.

Pozdrawiam Andrzej

Reply to
Andrzej Ratkowski

Andrzej Ratkowski pisze:

Serdecznie zapraszam!

kojot

Reply to
Krzysiek "kojot: Choroszko

(elektro)szybowca ?

niebezpiecznych elementĂłw.

celem modelu, nad którym mogę stracić panowanie.

siekierkowskiej i w końcu znalazłem łąkę

nadawała się tylko do lotów kilkunastometrowych z ręki.

np na Góraszce

Reply to
robert_21