Szukam pomocy...buduje model ale nie mogę go skończyć...

witam serdecznie wszystkich modelarzy rc....ostatnio buduję model akrobacyjny z depronu. Niestety nie moge go ukończyć bo brak mi kilku rzeczy potrzebnych by pofrunął.... :) w związku z czym zwracam się z ogromną prośbą o jakąkolwiek pomoc....życzę udanych lotów pozdrawiam

Reply to
Radek