Poszukuj─Ö instrukcji do SHARK 10.

Zwracam si─Ö z pro┼Ťb─ů do Koleg├│w Modelarzy o udost─Öpnienie mi instrukcji do ┼éadowarki Smark 10. ┼üadowark─Ö zakupi┼éem wraz i instrukcj─ů, kt├│ra jest zbyt
ogólna ( wiele funkcji nie jest opisanych, natomiast tych opisanych nie mogę znaleźć w menu ładowarki).
B─Öd─Ö wdzi─Öczny za pomoc.
Ôťľ

Cze┼Ť─ç! mo┼╝esz spoj┼╝e─ç na t─ů: http://www.modelarski.net/images/stories/rg/Ladowarka_SHARK_20_polska_instrukcja.pdf Co prawda jest to instrukcja do Shark'a 20, ale podstawowe funkcje Shark'a 10 r├│wnie┼╝ s─ů tam opisane.
-------------------------- Pozdrowienia! Tomek www.modelarstwo.prv.pl
Add pictures here
Ôťľ