Poszukuję instrukcji do SHARK 10.

Zwracam się z prośbą do Kolegów Modelarzy o udostępnienie mi instrukcji do
ładowarki Smark 10. Ładowarkę zakupiłem wraz i instrukcją, która jest zbyt
ogólna ( wiele funkcji nie jest opisanych, natomiast tych opisanych nie mogę
znaleźć w menu ładowarki).
Będę wdzięczny za pomoc.
Parasolo
Użytkownik "Parasolo" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:f73g7q$po5$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Cześć! możesz spojżeć na tą:
prawda jest to instrukcja do Shark'a 20, ale podstawowe funkcje Shark'a 10 również są tam opisane.
-------------------------- Pozdrowienia! Tomek

Vex