Pytanie dot. SHARK 10 v.20

Bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Właśnie z tymi ustawieniami miałem problem.

Pozdrawiam Krzysiek - Płock

Użytkownik "Vex" snipped-for-privacy@nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f766gi$o3o$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Reply to
Parasolo

Parasolo napisał(a):

Nie wiem jak to jest w Sharku 10, lecz w moim Sharku 20 wybierając prąd ładowania można też wybrać opcję AUTO (pojawia się ona gdy próbuję ustawić prąd ładowania na 0, tzn zmniejszając przyciskami prąd ładowania na wyświetlaczu pojawia się sekwencja .. 0.3, 0.2, 0.1, AUTO ). Osobiście nie używam tej opcji, zauważyłem tylko, że w przypadku próby ładowania w ten sposób ogniw AAA i AA prądy ładowania ustaliły się odpowiednio na 1.4 i 3.2 A, więc jak dla mnie ciut za wysoko.

pozdrawiam

Remigiusz

Reply to
Remigiusz Zukowski