Pytanie dot. SHARK 10 v.20

Czy w/w ³adowarka mo¿e automatycznie ( nie rêcznie) dobraæ odpowiedni pr±d
³adowania lub roz³adowania i czy podiada delta p.?. Je¶li tak, to za pomoc±
jakich funkcji w³±cz siê te opcje.
Z góry dziêkujê za pomoc.
Pozdrawiam Krzysiek.
Reply to
Parasolo
U¿ytkownik "Parasolo" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:f760gc$b6a$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Cze¶æ! delta peak posiada i jest to funkcja która jest ca³y czas aktywna. Je¶li chodzi o automatyczny dobór pr±dów to niestety, w brew temu co pisz± niektórzy sprzedawcy, nie ma takiej opcji.
-------------- Pozdrowienia! Tomek

Vex
Bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Właśnie z tymi ustawieniami miałem problem.
Pozdrawiam Krzysiek - Płock
Użytkownik "Vex" snipped-for-privacy@nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f766gi$o3o$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Reply to
Parasolo
Parasolo napisał(a):
Nie wiem jak to jest w Sharku 10, lecz w moim Sharku 20 wybierając prąd ładowania można też wybrać opcję AUTO (pojawia się ona gdy próbuję ustawić prąd ładowania na 0, tzn zmniejszając przyciskami prąd ładowania na wyświetlaczu pojawia się sekwencja .. 0.3, 0.2, 0.1, AUTO ). Osobiście nie używam tej opcji, zauważyłem tylko, że w przypadku próby ładowania w ten sposób ogniw AAA i AA prądy ładowania ustaliły się odpowiednio na 1.4 i 3.2 A, więc jak dla mnie ciut za wysoko.
pozdrawiam
Remigiusz
Reply to
Remigiusz Zukowski