Pytanie dot. SHARK 10 v.20

Czy w/w ładowarka może automatycznie ( nie ręcznie) dobrać odpowiedni prąd ładowania lub rozładowania i czy podiada delta p.?. Jeśli tak, to za pomocą
jakich funkcji włącz się te opcje.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam Krzysiek.

Cześć! delta peak posiada i jest to funkcja która jest cały czas aktywna. Jeśli chodzi o automatyczny dobór prądów to niestety, w brew temu co piszą niektórzy sprzedawcy, nie ma takiej opcji.
-------------- Pozdrowienia! Tomek www.modelarstwo.prv.pl
Bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Właśnie z tymi ustawieniami miałem problem.
Pozdrawiam Krzysiek - Płock

Parasolo napisał(a):

Nie wiem jak to jest w Sharku 10, lecz w moim Sharku 20 wybierając prąd ładowania można też wybrać opcję AUTO (pojawia się ona gdy próbuję ustawić prąd ładowania na 0, tzn zmniejszając przyciskami prąd ładowania na wyświetlaczu pojawia się sekwencja .. 0.3, 0.2, 0.1, AUTO ). Osobiście nie używam tej opcji, zauważyłem tylko, że w przypadku próby ładowania w ten sposób ogniw AAA i AA prądy ładowania ustaliły się odpowiednio na 1.4 i 3.2 A, więc jak dla mnie ciut za wysoko.
pozdrawiam
Remigiusz