symulatory RC

Witajcie,
zaczynam przygodę z RC zakupiłem symulator do którego dołączony był FMS, skalibrowałem i zacząłem trening, ściągnąłem też wersje demo innych
symulatorów, z tego co zauważyłem na FMS lata się bardzo "nerwowo".
Tu moje pytanie, który z symulatorów Waszym zdaniem najbardziej realnie oddaje sposób sterowania modelem?
-RC Plane Maste -FMS -Pre-Flight -AeroFly - RealFlightt G4 - Phoenix
może jakiś inny, którego nie znalazłem w necie?
pozdrawiam. R.

graficznymi sprzed 3-4 lat a na plazmie z 42 calowym ekranem to bajka testowany był na laptopie Celeron M 1,6 z kartą intela 950 chodzi pieknie.Do tego nadajnik Mx12 z kablem od Pitlab-a i przejściówka USB na port szeregowy tylko przejsciówka nie ta za 9 zł bo to nie pełna i nie odpali mx 12.Oprócz AFPD to godnym uwagi jest RF G4

Marian pisze:

RF G4, polecam. Aerofly też fajne ale ciut mniej realizmu jak dla mnie.
Ja głosuję za Aerofly. Do tego rzutnik z pracy i w górę!
--
Lukasz

masz szeregowego portu to przejsciówke pod USB i ściagnij program jest na stronie Pitlab ppjoy i to wszystko i w góre modele nowe sa za darmo na niemieckiej stronie jest tego multum

snipped-for-privacy@tlen.pl wrote:

Kabel koniecznie trzeba kupować? A nie da się go też ukraść?
g.
R pisze:

Poleca Reflex XTR najbardziej realistyczny symulator.
Dziękuję wszystkim za informacje, testowałem te programy, bo ściągnąłem wersje demonstracyjne, ale niestety rozczarowałem się, bo a) moja pierwsza aparatura nie ma wyjścia, b) kupiłem symulator e-sky'a podłączany na USB i zarówno ani Phoenix, ani AeroFly nie widzi aparatury, więc pytanie/prośba o pomoc: Czy można w jakiś sposób "sparować" symulator e-sky z AeroFly lub Phoenixem?
Pozdrawiam, R.
Jak Ci się nie uda podłączenie AeroFly przez kabalek Pitlaba, to jest jeszcze inna możliwość. Możesz wyprowadzić bezpośrednio cztery potencjometry na zewnątrz i wpiąc to jako joystick do komputera (tylko 4 kanały). Wejścia "game" w komputerze wymaga sterowania potencjometrami 100kohm, ale możesz też zastosować mniejsze, ale będziesz miał mniejsza precyzję sterowania.
Ja tak dawniej podłączyłem starego, zepsutego Supranara.
--
Lukasz

Jasne ze mozna !!! Jak uzywasz aparatury podlaczonej do RS232 (kabel Pitlab`a) to do tych symulatorow musisz miec zainstalowany i skonfigurowany programik ppjoy Poczytaj jak go skonfigurowac, bylo na forach wiele razy. Potem odpalasz w kolejnosci ppjoy i np: AeroFly i wszystko dziala
Pozdrawiam !!!

Witam, a takie mam pytanie do ciebie jesli zakupie ten symulator. Ja te go mam. niestety mam wraenie ze nie dziaa on w 100%. wogole nie mam na kompie adnej reakcji gdy poruszam prawym drkiem na lewo i prawo. podczas kalibracji wiec mi sie tylko 3 kolumny (2,3i4 podczas ruchu drkami) natomiast kolumna numer jeden zawsze jest pusta, ten niebieski pasek si nie pojawia. i co zrobi? u ciebie rozumiem ze i na 1 wszystko miga. a mone co niestyska w zczce USB. Prosz o pomoc
z gry dzikuje
w FMS'ie nie ma żadnego problemu, skonfiguruj najpierw FMS menu->sterowanie->pozostałe i tam wybierz joystick. Oczywiście musisz zmapować sobie odpowiednie trymery i skalibrować. Na aparaturze trymery ustaw sobie mniej więcej na środek przed kalibracją.
Pozdrawiam. R.
Bo masz konflikt jeden kanał np 1 zmapowany z "lotk" i "lewo/prawo". Zrób tak, żeby się nie powtarzały numery kanałów nawet jak nie są wykorzystane kanały to przypisz kolejne numery.
Pozdrawiam. R.
hmm a teraz to juz wogole nie dziaa mi aden kierunek tylko gaz po lewej stronie. a stao sie to tylko jak radyjko podczyem :(. wydaje mi sie ze jednak radio tzn ta atrapa radja jest uszkodzona. to odele gociowi :(