[RC] - Symulatory

Moje spostrzeżenia nt. symulatorów RC są takie :

1) Reflex

2)Aerofly Pro

--długo, długo nic--

3)RF G2

4)FMS

Dodam, że Reflexa można ściągnąć jako demo i popatrzeć na zachowanie się modeli

- jak dla mnie rewelacja, zwłaszcza lekki górnopłat podczas złej pogody ;-) Uważam że nie będziesz żałował jeśli zdecydujesz się na zakup Reflexa.

Realflight G2 ma za to naprawdę ładną grafikę, ale "fizyka" którą ten program prezentuje nieco odbiega od rzeczywistości.

Reply to
czary