darmowy program CAD

Witam.
Czy możecie polecić jakiś darmowy program CAD? Tylko chodzi o to żeby
licencja była darmowa do zastosowań komercyjnych.
Program nie musi być wypaśny, chodzi o to żeby narysować jakiś prosty
rysuneczek i ładnie go zwymiarować na przykład.
Tylko proszę nie piszcie że takie coś można zrobić na przykład za pomocą
OpenOffice draw bo to jest zbyt ciężkie na ten komputer jaki mam w pracy
;-). Musi być coś lekkiego.
pzdr
Reply to
Michał
Michał napisał(a):
SM
Go to hell, znaczy do archiwum.
zyga
Reply to
Zygmunt M. Zarzecki
Qcad pol linuksem. Nie wiem czy pow ³indo³sem chodzi
U¿ytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" snipped-for-privacy@popraw.pregiesz.kom> napisa³ w wiadomo¶ci news:erjr2c$aih$ snipped-for-privacy@news.agh.edu.pl...
Reply to
SeReK
Mogę polecić Personal Designera - bardzo lekki, chodzi pod DOSem i ponoć pod Windows 95/98. Ma 3D drutowe oraz przejscie 3D->2D.
MicroCADAM'a 1.3c
dość dziwnego dla osób przyzwyczajonych do Windows interfejsu jest to chyba najlepszy program 2D jaki widziałem (rysunek podzielony na widoki, system pamięta zależności między nimi).
Maciek
Reply to
Maciej Szymanski