Symulatory RC

Tak przy okazji tematu symulatorow - ostatnio troche duzo latalem i troszke lepiej czuje zachowanie modeli w powietrzu. Zasiadlem wiec do sprawdzenie jak ma sie latanie w symulatorze do rzeczywistosi bo dawno juz nie mialem okazji pocwiczyc "na sucho". No i okazalo sie ze AeroFlyPro Deluxe w ogole nie przystaje do rzeczywistosci. Lata sie w nim potwornie nienaturalnie. Natomiast bardzo milym zaskoczeniem okazal si epo raz kolejny Reflex. Moim zdaniem - jest on najlepszym z przodujacej trojki. Ciekaw jestem jak sie znajdzie w tym ukladzie nowy zawodnik czyli PhoenixRC. Wyglada znosnie i nawet podobno jest juz w sprzedazy - niestety producenci zawiesili prace nad demem programu wiec.... A moze ktos juz mial przyjemnosc z tym Nowym? RealFlight G2 nigdy nie byl moim faworytem wiec pominalem go w swoich rozwazaniach - na G3 nie latalem ale z pobieznej lektury opinii uzytkownikow wynika ,ze nie warto sie nim zajmowac.

Pozdrawiam, A.

Reply to
A. Kowalski

A. Kowalski napisał(a): .............

Jestem ciekawy opinii, bo właśnie rozważam zakup. Nie ukrywam, że pod kątem....... heli. Teraz katuję pewne G2 ;-). Phoenix jest już w modelhobby. 160E

kojot

Reply to
Krzysiek "kojot: Choroszko
Reply to
Robert Grabowski

Robert Grabowski napisał(a):

.......... coś w tym jest :-))

nie, nie. heli zainteresowało mnie WYŁĄCZNIE w skali kieszonkowej (T-rex, E-max). Chodzi o ideę latania za chałupą. Na lotnisko - tylko płatowiec, choć propozycja kusząca. Wreszcie ktoś by uszkodził tego śmiglaka :-]]

Reply to
Krzysiek "kojot: Choroszko

To dziwne co piszesz o AFPD bo ta sama opinie słyszałem o Reflex.Osobiscie latam tzn trenuje zima na heli AFPD a wcześniej miałem stycznośc z Reflexem i moja opinia jest na korzyśc AFPD chociażby dostęp do nowych modeli gratis a wszystko lezy w ustawieniach zarówno AFPD jak i aparatury i oczywiscie opracowaniem programowym samego modelu.Sa modele lepiej latajace i gorzej chodzi oczywiscie o odwzorowanie a nie o sam program.Program jest tylko platformą do obsługi modeli a jakość tej platformy jest perfekcyjna.No i AFPD ma ogromna zaletę której nie ma np Reflex ale to nie miejsce na wymiane tych zalet.

Reply to
Marian

Marian napisał(a): ............

A czy twoje doświadczenia dotyczą tylko helikopterów czy także samolotów? Byś może rodzaj modelu ma tu znaczenie?

Reply to
Krzysiek "kojot: Choroszko

Jak to sie mówi kazda myszka chwali własny ogon ale co do opini który lepszy to spotkałem sie na forum z kikunastoma sprzecznymi i różnymi opiniami powtarzam to nie program odpowiada za jakośc tylko przygotowanie oprogramowania danego konkretnego modelu i pierdoły koledzy piszecie wychwalajac Reflexa że lepszy od AFPD oba sa dobre .A co do własnie ustawień to AFPD wypada nieporównywalnie lepiej.Latam na heli i stanowczo polecam AFPD a samoloty tez nie sa mi obce.Mowa tutaj oczywiście o najnowszych wersjach tych programów.I nie ma takiego symulatora który by w 100 % odwzorowywał model no chyba że w Seatle symulatory Boeninga 777 ale sa troche droższe gdzies ok

15 mln dolarów pewnie tez byście narzekali że cos jest nie tak w ich odwzorowaniu czy sterowaniu.
Reply to
Marian