[RC] program TRACFOIL

Witam serdecznie!

Czy ktoś z Kolegów miałby możliwość (i chęć) podzielenia się tym programem? Próby ściągnięcia ze strony kończą się fiaskiem a chciałem się bliżej zapoznać. Żeby nie było niedomówień: chodzi mi o DEMO a nie o złamaska :) czy crack'a. Może ktoś wcześniej sobie ściągnął i ma instalkę? Chetnie też wysłucham uwag użytkowników.

Pozdrawiam,

Tomasz (tomiiRC)

Reply to
Tomasz