[rc] Naprawa OS FS-52S, czy ktoś naprawia?

Witam,
Niestety zbyt pięknie być nie może... silnik nowy, prawie dotarty,
przepalone może 2.5l i niestety ukręciłem gwint świecy...
Nie mam doświadczenia z rozbieraniem tego typu silników (to mój pierwszy
4t), a tym bardziej z zabawą w regulację zaworów. Pewnie bym nawet nie
wiedział czy dobrze pracuje silnik czy źle po mojej naprawie...
Czy znacie szanowni Koledzy kogoś kto podjąby się naprawy? Oczywiście
odpłatnie + koszt części....
pozdrawiam,
qrdl
Reply to