[rc] Naprawa OS FS-52S, czy ktoś naprawia?

Witam,
Niestety zbyt pięknie być nie może... silnik nowy, prawie dotarty, przepalone może 2.5l i niestety ukręciłem gwint świecy...
Nie mam doświadczenia z rozbieraniem tego typu silników (to mój pierwszy 4t), a tym bardziej z zabawą w regulację zaworów. Pewnie bym nawet nie wiedział czy dobrze pracuje silnik czy źle po mojej naprawie... Czy znacie szanowni Koledzy kogoś kto podjąby się naprawy? Oczywiście odpłatnie + koszt części....
pozdrawiam, qrdl
Proszę o kontakt w sprawie naprawy. Adam M.