[RC][PC] Symulator Reality Craft

Z glebin modelarni ...

KTP> Witam

KTP> Wczoraj znalazłem fajny symulatorek w necie: KTP>

W dziale download można pociągnąć demo KTP> które umożliwia nam na 5 minutowe loty KTP> modelem ME109 przy pomocy aparatury.... KTP> U mnie działa z aparaturą podpiętą jako KTP> Joystick. KTP> Co do realistyki to na pewno lepsza niż w KTP> FMS a poza tym są całkiem efektowne KTP> rozbicia modelu :)))

KTP> -- KTP> Pozdrawiam KTP> Krzysztof "TTQ" Pick KTP>

KTP> ttq@poczta .onet.pl KTP> Poznań

Wow ten symolator jest super. Ladna grafika i wydaje mi sie warunki lotne tez oddane niezle. A jak fajnie mozna model na zaglu stawiac :) Mi sie podoba!

MarCiu

Ps. Fakt psuje sie model rewelacyjne :D

Reply to
Marciu11 - Viper

Witam

Na klawiaturze chodzi , gorzej z aparaturą mam kabel do FMSa na PICu

Wojtek gg-2734529

Wojtek- mawwo

Tu mona znaleźć dodatkowe mapki :

czary