Symulator na PC do aparatury

Witam! Mam do Was pytanie, polecilibyscie jakis symulator do polatania na komputerze? Sprobowalem FMS'a , ale powiem szczerze jestem rozczarowany,
wszystko lata tak idealnie ze nie ma to wiele wspolnego z rzeczywistoscia :-/ Nawet jak wlacze wiatr i porywy, to tez idzie dosc latwo, poza tym, wariuje przy tych ustawieniach model. A moze jest jakis patch, upgrade?
                    st.
FMS łatwy???? O kurcze, to muszę jeszcze sporo potrenować, bo dla mnie model zachowywał się wyjątkowo narowiście w tym symulatorze :-)
Szacun. R.
R pisze:

a co to za model, moze mi sie jakies same latwe wczytaly :-/ Przyznaje ze helikopterem nie probowalem :)
Su-26, ale to może jak dla mnie za mały teren ;-) niż np. ten plane master, ale szczerze ja nie nadążam w FMS'ie :-(

Jak chcesz pożądny to skombinuj Aero fly pro deluxe super grafika i odwzorowanie wielu modeli naprawdę warto