Symulator na PC do aparatury

Witam! Mam do Was pytanie, polecilibyscie jakis symulator do polatania na komputerze? Sprobowalem FMS'a , ale powiem szczerze jestem rozczarowany, wszystko lata tak idealnie ze nie ma to wiele wspolnego z rzeczywistoscia :-/ Nawet jak wlacze wiatr i porywy, to tez idzie dosc latwo, poza tym, wariuje przy tych ustawieniach model. A moze jest jakis patch, upgrade?

st.

Reply to
stabillo

R pisze:

a co to za model, moze mi sie jakies same latwe wczytaly :-/ Przyznaje ze helikopterem nie probowalem :)

Reply to
stabillo

Jak chcesz pożądny to skombinuj Aero fly pro deluxe super grafika i odwzorowanie wielu modeli naprawdę warto

Reply to
jager49