Symulator na PC do aparatury

Witam!
Mam do Was pytanie, polecilibyscie jakis symulator do polatania na
komputerze? Sprobowalem FMS'a , ale powiem szczerze jestem rozczarowany,
wszystko lata tak idealnie ze nie ma to wiele wspolnego z
rzeczywistoscia :-/ Nawet jak wlacze wiatr i porywy, to tez idzie dosc
latwo, poza tym, wariuje przy tych ustawieniach model. A moze jest jakis
patch, upgrade?
st.
Reply to
stabillo
FMS ³atwy???? O kurcze, to muszê jeszcze sporo potrenowaæ, bo dla mnie model zachowywa³ siê wyj±tkowo narowi¶cie w tym symulatorze :-)
Szacun. R.
R pisze:
a co to za model, moze mi sie jakies same latwe wczytaly :-/ Przyznaje ze helikopterem nie probowalem :)
Reply to
stabillo
Su-26, ale to mo¿e jak dla mnie za ma³y teren ;-) ni¿ np. ten plane master, ale szczerze ja nie nad±¿am w FMS'ie :-(
Jak chcesz pożądny to skombinuj Aero fly pro deluxe super grafika i odwzorowanie wielu modeli naprawdę warto
Reply to
jager49