Udźwig Lamy

Witam wszystkich serdecznie w Nowym Roku.
Pytanko: jaku udźwig ma Lama, np. taka http://www.allegro.pl/item517554470_super_helikopter_lama_v4_wojskowy_ah64_comanche.html .
Chciałbym rozpocząć zabawę z wiertaliotami, ale przy okazji trochę trochę sobie pofilmować z powietrza. Kamerka + bateria to 74g. Da radę tyle podnieść? Ew. mogę zdjąć 14g uchwyt, ale gorzej będzie z montażem.
Marnie to widzę... Kiedyś z kolegą wsadziliśmy do niej nieco- (na prawdę nieco-) większy akumulator i ledwie dała radę się unieść, właściwie nie opuszczając strefy wpływu Ziemi...
Maciek K.
Lama V3 (praktycznie to samo co V4) seryjna wazy ok 220g, po pełnym tuningu Xtreme ok 270g i lata szybciej i bardziej dynamicznie. Znaczy potencjał jest. Tyle że trzeba zmienić silniki, to pewne.
--
Tomasz Jurgielewicz
M.F.C. pisze:

Hej
Uprzejmie proszę o kontakt na priv, chciałbym zapytać o kamerę jakiej zamierzasz użyć, a podany adres email chyba nie jest prawdziwy?
Mój adres: dariusz-pelka na go2.pl
Chyba, że porozmawiamy sobie w tym wątku :) Interesuje mnie jaka to kamera (np. link), oraz sposób zapisu obrazu - przesyłany radiowo czy zapisywany na miejscu?
Pozdrawiam,
Darek

Kamerka bezprzewodowa 1,2GHz, waga z podstawką 34g, kamerka 19g, podstawka metalowa 15g, akumator 33g (bateria 39g), razem 67g lub 52g bez podstawki. Videorejestrator Victory PMP-850 320x240 Sorry, że dopiero teraz, ale jakoś mi umknął ten post :-)
http://www.picvault.info/images/537084930_S5001718o.jpg
http://www.picvault.info/images/537084931_S5001719o.jpg
http://www.picvault.info/images/537084932_S5001721o.jpg
http://www.picvault.info/images/537084933_S5001723o.jpg
A adres mailowy fałszywy.
M.F.C. pisze:

Fajnie, dzięki za odpowiedź (akurat nie było pośpiechu :) i informacje,
pozdrawiam,
Darek

nie lama, tylko walkera 5#8 (ale w sumie to to samo) - po podczepieniu flycamone i ze zmienionym podwoziem (bardziej masywne niż fabryczne) - lata, ale wyraźnie czuć, że jest obciążona. Czas lotu spada o połowe (do mniej więcej 8 minut), drążek gazu trzeba daleko dalej popchnąć by mieć zawis.
Nie mam wagi, ale tutaj: http://www.heliguy.com/Extras/Heli-Cameras/FlyCamOne-V2 / piszą, że flycam waży 37, moje podwozie też chyba podobnie. Więc fabryczna lama powinna dać radę.
Jak kupie wagę a ktoś będzie zainteresowany to mogę zważyć ile dokładnie co waży.
pozdrawiam Jacek Kłapacz ter_haar.