Coś lepszego od lamy

Witam!
Pobawiłem się małymi helikopterkami i wydaje mi się że potrafię nad
nimi w miarę panować. Szukam teraz czegoś troszkę poważniejszego od Lamy
V3. W co celować ?
Pozdrawiam
Jarek
Reply to
Jarek
Użytkownik "Jarek" snipped-for-privacy@nospam.pl napisał w wiadomości news:hib5el$puq$ snipped-for-privacy@nemesis.news.neostrada.pl...
hk450, t-rex, raptor, .....
epheli, pfmrc i nieśmiertelne google ...
buwi
Reply to
buwi777
HK450, po czym wymieniać części w miarę rozpieprzania kawałków najpierw na takie same, a w miarę opanowywania tematu - na lepsze.
Przy okazji cześć grupie, kiedyś (daaaawno) tu zaglądałem, a teraz postanowiłem się znowu pojawić, bo od jakiegoś czasu latam kosiarką '450 :)
Reply to
Marek Lewandowski