symulator

Robert Gadomski

Aha, uprzedzajac ewentualne pytanie o kabelek (interfejs PIC) to robi takie Piotrek:

sobie u niego kupilem. Robert

Reply to
Robert Gadomski

Witam ! Tez chcialem kupic ten

symulator i wydac ok 420 zl + koszty przesylki :-( ale dzieki Wam nie kupilem :-). Ale prosze powedzcie mi skad mam wziac samo sterowanie, nie mam zadnego modelu RC i nie chce narazie kupowac drogiego sterowania. Moze wiecie kto moglby mi zrobic takie sterowanie jak na strone Ikarusa (chcialbym odczuc 99% satysfakcji) ? Pozdrawiam serdecznie Arek P.

Reply to
Arek

Chodzi ci pewnie o taka atrape nadajnika. Widzialem cos takiego u znajomego, ktory to kupil dziecku wlasnie symulator z czyms takim w zestawie. Zapytam gdzie kupil. Moze da sie kupic samo sterowanie. Jednak moze na poczatek polataj joystickiem. To nie jest dokladnie to samo, ale jednak zblizone. Potem jak kupisz jakis model, to przesiadziesz sie na normalny nadajnik i przesiadka bedzie bardzo latwa i nie bedzie wymagala dalszego dlugiego treningu. Jak tak robilem. Robert

Reply to
Robert Gadomski

Dowiedzialem sie. Ten pseudo-nadajnik jest sprzedawany w zestawie z programem do latania. W dodatku ktos to sprowadza z Niemiec i chce za to ok.

400zl. W/g mnie to nie ma sensu. Za drogo. Robert
Reply to
Robert Gadomski

To pewnie Easy Fly, ktorey mozesz kupic na ebayu (razem z ta atrapa nadajnika) za ok 39 euro

ma zmysl do intertesow :-)

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Chyba rzeczywiscie tak sie to nazywalo. Rzeczywiscie ktos robi dobry interes, albo moj informator cos pokrecil z cena. Ciekawe czy swiadomie? :) Tak czy inaczej nie wylozylbym ponad 150zl. po to, zeby zdobyc atrape nadajnika. Przydatna tylko do tej konkretnej rzeczy. R

Reply to
Robert Gadomski

Z glebin modelarni ...

rgc> To pewnie Easy Fly, ktorey mozesz kupic na ebayu (razem z ta atrapa nadajnika) rgc> za ok 39 euro rgc>

Ktos ma zmysl do intertesow :-)

rgc> Pozdrawiam

rgc> Alex

Dzieki uprzejmosci kolegi Alexa wlasnie latam na tym ustrojstwie :) Osobiscie sobie chwale. Symulator Przy wlaczonych wiatrach na glowe bije FSMa. Bardzo fajnie sie nim lata. Choc widac produkt dosc stary, ma jeszcze osobne definicje do VooDoo2. Ale jak mowie wysmienity. Sama apararura to praktycznie obudowa i zamontowanie wewnatrz cztery potenciometry na dragach, bezposrednio podpiete do potru w karcie muzycznej. W systemie aktywny jest jako cztero-osiowy dzojstik :D.

Wiec faktycznie ktos ma glowe do interesow.

Ale warto! Lata sie swietnie (uklon w stone Alexa z mojej strony)

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Przy wiatrach mowisz.... Gwaltowne podmuchy to jest to czego najbardziej mi brakuje w FMS. Chyba musze sie usmiechnac do znajomego o ten symulator. Co prawda zaczalem juz latac w rzeczywistosci, ale nigdy nie zawadzi posymulowac jeszcze troche :) R

Reply to
Robert Gadomski

Witam!

"Arek" snipped-for-privacy@box43.gnet.pl> wrote in <bflo2e$eif$ snipped-for-privacy@news.onet.pl>:

polaczenia do joysticka masz na

= 100kOhm liniowe zamontowanie... tu juz trzeba skorzystac z szarych komorek :o)

Reply to
Arcimek

Witam Słuchaj chłopie - modelarstwo uczy min. kombinowania, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Zobacz, jak podszedłeś do tematu? Oprócz wysiłku ściągnięcia FMS-a (na marginesie - do którego miałeś drogę prosto pod nosem, bo na naszej PWM wisi od dawna) stwierdziłeś, że na nic cię więcej nie stać. A gdzie pomysłowość i zapał? A gdzie szukanie dróg pośrednich? A tak wogóle kto ci powiedział, że musisz kupować joystick za 100 zł? Przecież są za mniej niż połowę tej ceny i to całkiem dobre i wystarczające do tej zabawy. Poza tym w dziale Technika jest urządzenie do symulatorów, które może wykonać każdy modelarz. Trzeba tam tylko zajrzeć

Pozdrowienia Sławomir 'Gmeracz' Gmerek - lotnicze RC =========================================== Polska Witryna Modelarska:

Sławomir Gmerek
Reply to
Andrzej Grodzki