symulator

witam
sk±d mogê kupiæ/¶ci±gn±æ oprogramowanie symulacyjne do helikoptera??
pozdrawiam
Mirek
Reply to
Myrek
Darmowy FMS przewiduje rowniez latanie smiglowcem, ale nie wypowiem sie co do jakosci symulacji bo nigdy smiglowca nie probowalem. Instalke zciagniesz z tej strony:
Twoja aparatura ma wyjscie trenera to mozesz odpowiednim kabelkiem przypiac ja do komputera, przez port szeregowy. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert Gadomski
Aha, uprzedzajac ewentualne pytanie o kabelek (interfejs PIC) to robi takie Piotrek:
sobie u niego kupilem. Robert
Reply to
Robert Gadomski
U¿ytkownik "Robert Gadomski" snipped-for-privacy@reebok.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:bf0qd7$d3u$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
dzieki, kabelek mam :-) pozdrawiam Mirek
Reply to
Myrek
Witam ! Tez chcialem kupic ten
symulator i wydac ok 420 zl + koszty przesylki :-( ale dzieki Wam nie kupilem :-). Ale prosze powedzcie mi skad mam wziac samo sterowanie, nie mam zadnego modelu RC i nie chce narazie kupowac drogiego sterowania. Moze wiecie kto moglby mi zrobic takie sterowanie jak na strone Ikarusa (chcialbym odczuc 99% satysfakcji) ? Pozdrawiam serdecznie Arek P.
Reply to
Arek
Chodzi ci pewnie o taka atrape nadajnika. Widzialem cos takiego u znajomego, ktory to kupil dziecku wlasnie symulator z czyms takim w zestawie. Zapytam gdzie kupil. Moze da sie kupic samo sterowanie. Jednak moze na poczatek polataj joystickiem. To nie jest dokladnie to samo, ale jednak zblizone. Potem jak kupisz jakis model, to przesiadziesz sie na normalny nadajnik i przesiadka bedzie bardzo latwa i nie bedzie wymagala dalszego dlugiego treningu. Jak tak robilem. Robert
Reply to
Robert Gadomski
Dowiedzialem sie. Ten pseudo-nadajnik jest sprzedawany w zestawie z programem do latania. W dodatku ktos to sprowadza z Niemiec i chce za to ok. 400zl. W/g mnie to nie ma sensu. Za drogo. Robert
Reply to
Robert Gadomski
To pewnie Easy Fly, ktorey mozesz kupic na ebayu (razem z ta atrapa nadajnika) za ok 39 euro
ma zmysl do intertesow :-)
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
Chyba rzeczywiscie tak sie to nazywalo. Rzeczywiscie ktos robi dobry interes, albo moj informator cos pokrecil z cena. Ciekawe czy swiadomie? :) Tak czy inaczej nie wylozylbym ponad 150zl. po to, zeby zdobyc atrape nadajnika. Przydatna tylko do tej konkretnej rzeczy. R
Reply to
Robert Gadomski
Z glebin modelarni ...
rgc> To pewnie Easy Fly, ktorey mozesz kupic na ebayu (razem z ta atrapa nadajnika) rgc> za ok 39 euro rgc>
Ktos ma zmysl do intertesow :-)
rgc> Pozdrawiam
rgc> Alex
Dzieki uprzejmosci kolegi Alexa wlasnie latam na tym ustrojstwie :) Osobiscie sobie chwale. Symulator Przy wlaczonych wiatrach na glowe bije FSMa. Bardzo fajnie sie nim lata. Choc widac produkt dosc stary, ma jeszcze osobne definicje do VooDoo2. Ale jak mowie wysmienity. Sama apararura to praktycznie obudowa i zamontowanie wewnatrz cztery potenciometry na dragach, bezposrednio podpiete do potru w karcie muzycznej. W systemie aktywny jest jako cztero-osiowy dzojstik :D.
Wiec faktycznie ktos ma glowe do interesow.
Ale warto! Lata sie swietnie (uklon w stone Alexa z mojej strony)
MarCiu
Reply to
Marciu11 - Viper
Przy wiatrach mowisz.... Gwaltowne podmuchy to jest to czego najbardziej mi brakuje w FMS. Chyba musze sie usmiechnac do znajomego o ten symulator. Co prawda zaczalem juz latac w rzeczywistosci, ale nigdy nie zawadzi posymulowac jeszcze troche :) R
Reply to
Robert Gadomski
Dziekuje Wszystki grupowiczom za szybie odpowiedzi i porady. Ale nie o to mi chodzilo, w pierwszym albo drugim poscie z tego tematu jest link do programu symulatora, mam go juz, fajnie dziala, ale mam tylko klawiature ktora wogole nie nadaje sie do takich celow, poprostu jest za malo czula ... moje pytanie bylo proste ! chodzi mi o sama atrape sterowania lub o jakies najtansze sterowanie jakie moze byc do ktorego mozna byloby podlaczyc ten kabelek z postu drugiego lub trzeceigo. A jojstica nie kupie bo tez kosztuje ok. 100 z³ wiec nie ma sensu ! Pozdrawiam serdecznie ! Chcacy trenowac Arek P. ! Mam kolege z liceum ktory lata smiglowcami we Wroclawiu w ratownictwie medycznym :-D ale ma fajnie !
Reply to
Arek
U¿ytkownik "Robert Gadomski" snipped-for-privacy@reebok.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:bflbks$e7a$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Chyba ze masz smukalke do lutowania, moze ktos kto
Hmm ! Do lutowania to mam smykalke ... ale wlasnie przydalby sie jakis schemat pogladowy, moze jakies fotki od srodka dobrej jakosci, odreczny rysunek polaczen i parametry tch potencjometrow ... ? sam juz nie wiem.
Ale dzikuje Kolegom i Koleznakom jezeli takowe sa na grupie za zainteresownie i moze kiedys ktos sie zlituje ;-) Pozdrawiam Arek P.
Reply to
Arek
Witam!
"Arek" snipped-for-privacy@box43.gnet.pl> wrote in <bflo2e$eif$ snipped-for-privacy@news.onet.pl>:
polaczenia do joysticka masz na
= 100kOhm liniowe zamontowanie... tu juz trzeba skorzystac z szarych komorek :o)
Reply to
Arcimek
Witam Słuchaj chłopie - modelarstwo uczy min. kombinowania, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Zobacz, jak podszedłeś do tematu? Oprócz wysiłku ściągnięcia FMS-a (na marginesie - do którego miałeś drogę prosto pod nosem, bo na naszej PWM wisi od dawna) stwierdziłeś, że na nic cię więcej nie stać. A gdzie pomysłowość i zapał? A gdzie szukanie dróg pośrednich? A tak wogóle kto ci powiedział, że musisz kupować joystick za 100 zł? Przecież są za mniej niż połowę tej ceny i to całkiem dobre i wystarczające do tej zabawy. Poza tym w dziale Technika jest urządzenie do symulatorów, które może wykonać każdy modelarz. Trzeba tam tylko zajrzeć
Pozdrowienia Sławomir 'Gmeracz' Gmerek - lotnicze RC =========================================== Polska Witryna Modelarska:
Sławomir Gmerek
Dziekuje Paniczu ... za dobre rady !
Pozdrawiam Arkadiusz Podhorodecki
Reply to
Arek
U¿ytkownik "S³awomir Gmerek" snipped-for-privacy@modelarstwo.org.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:005b01c351f4$033e7200$ snipped-for-privacy@hacker.biz.pl...
Cze¶æ.
A mam Ciê. Dobrze ¿e Ciê czytam S³awku. S³awku wys³a³em kiedy¶ list do Ciebie z aktualizacj± linków na PWM. Podmieñ je je¶li mo¿esz, albo najlepiej powiedz co siê zmieni³o w linkach ¿e moje automatyczne nastawy przesta³y (ftp) dzia³aæ. Pozosta³y dostêp do innych miejsc za które odpowiadam na PWM dzia³a, tylko te Linki swobodnie-lataj±ce, kaput. Chyba przegapi³em na grupie w±tek zmiany organizacyjnej linków na PWM-e?.
Pozdrawiam Andrzej Grodzki Warszawa
Reply to
Andrzej Grodzki