MPX vs MPX

Witam
Jak w tytule - Royal EVO9 czy MC3030
Ida swieta i pora na maly upominek, tak wiec zbieram wszelkie za i przeciw,
które pozwola mi dokonac wyboru.
Czy EVO9 ma jakies wady? Pytam, bo nie ma go w ofercie naszych sklepow.
Przemawia za nim modul z synteza czestotliwosci. Ma to dla mnie znaczenie bo
tak sie zlozylo ze uzywam wielu kanalow.
Swoboda mix-ow i przypisan kanalow jest zblizona w obydwu typach.
Cena przemawia raczej za MC3030, ale najbardziej interesuje mnie pewnosc
dzialania i wygoda obslugi.
Wiem ze Multiplex kladzie na to szczegolny nacisk, ale najlepszym tez moga
zdarzyc sie wpadki.
Prosze wiec o uwagi, wszystkie beda dla mnie bardzo cenne.
Z.Jurkiewicz
ps.
obecnie uzywam Flash 5x Hitec-a
Reply to
zenk
Z autopsji mogê siê jedynie wypowiedzieæ o mc3030. Ale Evo ogl±da³em z bliska wiele razy - kolega ma. Poza jednym minusem (delikatniejsze wykonanie) Evo to jednak klasa wy¿ej. Inna kwestia czy siê wykorzysta te nowo¶ci i udogodnienia Evo. Np. oprogramowanie heli w mc3030 jest do¶æ marne (btw. mój powód przesiadki z mc3030 na Futabe 9CHP) ...
______________ pozdrawiam Krzysztof Hilbrycht

krall (khpmodel