Symulator X - Plane

Witam !!
To Ja Tomek. Ostatnio byłem autorem postu,w którym była mowa o
symulatorze Flightgear. Jak sie podoba program ??? Bo u mnie chodzi dobrze pod
Linuksem. Pod Windows'em nie za bardzo ... grafika nie tak działa jak powinna.
Ale tez dziwne bo pod Linuksem chodzi mi tylko jeden samolot. Czy tak jest
OK ???. Mam natomist zapytanie bo ściągnełem sobie demko ze strony www.x-
plane.com. Pod Linuksa. U mnie chodzi bez zarzutu pod Linuksem Mandrake wer.
10.1. Pod Windowsa nawet nie ściągałem :))) bo i po co ?. Jako, że demko działa
postanowiłem zakupić pełna wersje. I mam pytanie Czy ktoś juz zamawiał ten
symulator ??? Jak jest z płatnościa ???. Prosze o opinie.
Pozdrawiam
Tomek
Reply to
Tomek