symulator REFLEX

witam "zgubilem" kabel USB do podlaczenia radia do symulatora REFLEX - czy
ktos orientuje sie gdzie mozna takie cos dokupic - dorobic za rozsadne
pieniadze - czy jest to mozliwe - czy da sie podlaczyc ten symulator za
pomoca innego kabla np pod com
prosze zauwazyc ze zgubilem jest w '' ''
PYTANIE DOTYCZY symulatora REFLEX -do innych symulatorow (G2 AFP) mam kabel
a dla tych ktorzy nie znaja tego sumulatora powiem krotko JEST SUPER
Reply to
ppp pp
To moze jednak na pl.rec.zlodziejem.jestem?
A.
Reply to
Andrzej Kowalski
U¿ytkownik "ppp pp" ...
Wyda³em te kilkaset z³ i zgadzam siê z opini±, ¿e jest super. Powiem wiêcej - jest wart tych pieniêdzy.
A przy okazji - mo¿e te¿ "zgubi³e¶" nadajnik i szukasz kolejnego w ni¿szej cenie - mo¿e byæ u¿ywany, bez opakowania, instrukcji i faktury ???
Kaper

Kaper
tyle na temat .........

z tego co wiem jedyna metoda odzyskania zagubionego klucza....
jesli uda ci sie skontaktować z tym CZechem daj znac na priva.....
pozdro
Reply to
HANSON