Kabel od P.Pitlaba a symulator FMS i AFPD

Chciałem podłaczyc aparature mx 12 pod Laptopa który nie ma złacza RS 232 czyli szeregowego .Pod ten rodzaj złacza mam kabel do symulatorów który w PC stacjonarnym działał Ok kupiłem więc przejsciówke z Rs 232 na USB zainstalowałem wymagany sterownik i nic żaden z symulatorów niewidzi nadajnika mx12.Może ktoś ma doswiadczenie w tym temacie i za wszelkie podpowiedzi bedę wdzięczny.Kabel mam od P. Pitlab na tzw. Picu

Reply to
Marian
Piotr "PitLab" Laskowski

Reply to
jager49
Reply to
Piotr "PitLab" Laskowski

Witam ponownie czy z tym kablem na allegro mi to zadziała??

Marian
Reply to
Piotr "PitLab" Laskowski

> .html

Reply to
Marian
Reply to
Tomasz Skurniak

Kupilem nowy kabel na prolifik i sterowanie jest ale ustawienie poszczególnych sterów niemozliwe a to dlatego że wszystkie słupki wskazujące wychylenia drgają i przekłada to się na stery.W ppjoy jest ustawione na 19200 port wykrywa PPJOY com jest otwarte dotyczy to FMS i AFPD.Czy jest na to jakaś rada ?

Reply to
Marian
Reply to
Piotr "PitLab" Laskowski

Zainstalowałem AFPD na laptopie z Celeronem 1,6 i grafiką zintegrowana Intel

950, PPjoy i sterownik od Rs 232 i wszystko pięknie działa natomiast na PC z Bartonem 2500 i grafika Ati 9500 dzieje sie to co opisywałem słupki skaczą po całym polu chociaż mx 12 podłaczony przez port szeregowy nie przez USB działa normalnie.Moze to wina systemu i reinstalacja cos zmieni w obu komputerach ten sam system WinXP.W kazdym badz razie serdeczne dzieki za pomoc sugestia o niewydolnosci systemu chyba tłumaczy ten problem.
Reply to
Marian