Laptop a symulator AFPD

Marian napisał(a):
ja mam fujitsu lifebooka 8020D z Ati X600 i chodzi super (średnio 76 fps), G3'ka zresztą też, ale pewnie nie jest to minimum aby przyzwoicie działało ;)
Pozdrawiam Marcin
Reply to
Emo
Marian napisał(a):
Ja mam Acer Celeron 1.5 i karta zintegrowana intel GML910 i chodzi 30-50 FPS, spokojnie da się latać
pozdr.
Remigiusz Żukowski
Reply to
Remigiusz Zukowski
U¿ytkownik "Marian" snipped-for-privacy@tlen.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Musi ( laptop ) obs³ugiwaæ "tryb" Open GL. I tu jest z laptopami pies pogrzebany. Tanie np. ACERy nie obs³uguj± tego¿ i AFPD nie "rabotajet"
buwi777
Reply to
buwi777
Myśle o zakupie laptopa tzn konkretnie DELL D 600,IBM R40 , HP lub Compaq z karta ATI 32 lub 64 MB .To sa laptopy do 1800 zł i dlatego pytam czy pójdzie AFPD.Pamięc karty jest stała nie dzielona z RAM
Reply to
Marian
U¿ytkownik "Marian" snipped-for-privacy@tlen.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Sprawdz jaki tam jest procesor i porównaj wymagania ze stron±
buwi777
Reply to
buwi777
U¿ytkownik "robin" snipped-for-privacy@robin-tom.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:edi07u$5vi$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...