FMS, MC12 i XP

Wyjezdzam na dlugi weekend z laptopem, w ktorym jest tylko port LPT (oraz USB i PS2 - ale to chyba bez znaczenia). Aparaturka to MC12, kabel do COM'a mam. Probowalem podlaczac wg. Informacji ze strony FMS ale niestety, nic to nie dalo. PPJoy rowniez nie pomogl. Czy ktos cwiczyl juz podlaczanie aparatury do FMS'a przez LPT lub ma jakas wizje jak to zrobic?

Pozdrawiam, Andrzej Kowalski

Reply to
Andrzej Kowalski

Witaj

W Twoim liście datowanym 9 czerwca 2004 (14:46:50) można przeczytać:

AK> Wyjezdzam na dlugi weekend z laptopem, w ktorym jest tylko port LPT (oraz AK> USB i PS2 - ale to chyba bez znaczenia). Aparaturka to MC12, kabel do COM'a AK> mam. Probowalem podlaczac wg. Informacji ze strony FMS ale niestety, nic to AK> nie dalo. PPJoy rowniez nie pomogl. AK> Czy ktos cwiczyl juz podlaczanie aparatury do FMS'a przez LPT lub ma jakas AK> wizje jak to zrobic?

Znaczy się masz nowy (w miarę) sprzęt, znaczy sie masz (pewnie) Win XP, znaczy sie zapomnij i popij wodą :-))) Chyba że się mylę ale nie sądzę.....

Reply to
Teos
Reply to
Piotr Laskowski

Nie spotkalem sie z czyms takim ;-) Czy to jest standardowa zabawka dostepna w kazdym sklepie komputerowym, czy tez trzeba zwrocic uwage na jakies szczegoly?

A poza tym dziekuje za blyskawiczna odpowiedz - mam nadzieje ze dzieki temu uda mi sie przed wyjazdem zalatwic sprawe.

Pozdrawiam Andrzej Kowalski

Reply to
Andrzej Kowalski

zobacz tu

Jarek JK

Reply to
JK
Reply to
Piotr Laskowski
Reply to
Piotr Laskowski

No to ja za chwileczkę to sprawdzę i powiadomię Szanownych Grupowiczów o wynikach testów.

Lecąc do sklepu pozdrawiam, Andrzej Kowalski

Reply to
Andrzej Kowalski

Dziękując wszystkim za pomoc oraz za odrobinkę adrenaliny (że może nie zadziałać...) informuję, że działa. Nabyłem za 50PLN +VAT "USB serial adapter", podlaczylem w jedyny mozliwy sposob i poszlo bez jakichkolwiek trudnosci. Przetestowalem na wersji 2 beta7 i 2 alpha8.1 Jedynym klopotem bylo to, ze wylaczenie FMSa (nie pamietam ktorej wersji) spowodowalo rowniez wylaczenie komputera - ale tylko raz tak sie stalo - Taka widac uroda Windows'a.

Jeszcze raz dziekuje za pomoc - nie bede musial cwiczyc na zywym modelu... Ufff... Troche mi ulzylo...

;-)