Poszukuj─Ö instrukcji monta┼╝u truck car-├│w

Witam Poszukuj─Ö instrukcji monta┼╝u chassis w/w samochod├│w. Mog─ů by─ç dowolnego typu z grupy Tamiya. Wiem, ┼╝e jest strona prywatna, na kt├│rej w┼éa┼Ťciciel umie┼Ťci┼é
te instrukcje. Niestety pad┼é mi komputer i znikn─Ö┼éy mi te dane. Mo┼╝e kto┼Ť pomo┼╝e ?
pozdrawiam Roman Skokowski Poznań
Add pictures here
Ôťľ