Szukam angielskiej instrukcji do mc-10

Witam serdecznie :)
Szukam angielskiej instrukcji obsługi do Graupnera mc-10
pdf/tiff mile widziany
dziękuje za pomoc
PMK

Mam od MC-12 ... to chyba bliźniacze aparatury. Mogę służyć pdf-em ...
Pozdrawiam J.W.

Ewentualnie niestety niemiecka wersja: http://www.heliguy.com/i/GRAUPNER-MC10-Manual-4721.3.pdf Można porównać z angielską od MC-12 ...
J.W.

mam angielską mc-12, dziękuję
to jednak niezupełnie to samo

tą też mam i od biedy daje radę, ale tak mi się zamarzyło, ze ktoś może ma angielską mc-10
pdf takowej kiedyś był do ściągnięcia ze starej strony Graupnera, ale niestety to już historia :(

mozna porówniac z niemiecką i angielską szukając analogii, ale chyba już łatwiej wprost z niemieckiego...
pozostaje mi czekac, aż Lubomir kiedyś zajrzy i może akurat bedzie miał angielskiego PDFa
niemniej dziękuję za odzew
PMK
Kiedyś miałem mc-10, po której został mi polski manual (wersja elektroniczna). Chcesz?
Pozdrawiam Paweł

no jasne :)
adres mailowy ? peklesyk na interia peel
dziękuję :)
PMK