[RC] czy ma ktoś instrukcję do MC-10

Witam
Poszukuje instrukcji ,manualu lub informacji o MC-10 Graupnera.Może być po
Polsku (mile widziane) , po niemiecku ,po angielsku.co kolwiek.
Reply to
Bogdan Peszko
Instrukcję do aparatury MC-10 w języku Polskim wysłałem do Ciebie na priv.
Również ! Tomek.
Reply to
Maveric
Użytkownik "Maveric" :
Witam Czy rowniez moglbym prosic o przeslanie w j. polskim? Pozdrawiam. Tomek
Reply to
invalid unparseable
Nie ma problemu ! Wysyłam na priv. Pozdrawiam. Tomek.
Reply to
Maveric